Obserwatorzy bloga

czwartek, 25 września 2014

Everydayme - testowanie pasty do zębów Blend-a-med ;)

Na portalu Everydayme rozpoczęto zapisy do testowania pasty do zębów Blend-a-med Pro Expert Kompleksowa Ochrona. Do rozdania 2000 zestawów startowych. Każdy z nich zawiera :

Do własnego użytku :
  • 1 pasta blend-a-med Pro-Expert Kompleksowa Ochrona 75ml
  • Przewodnik projektu
  • Książeczka „Badanie opinii”
Do przekazania innym :
  • 17 past blend-a-med Pro-Expert Kompleksowa Ochrona 15ml
  • 20 ulotek [marka]
Aby mieć szansę na udział w teście należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Więcej informacji znajdziecie tutaj ;)


21 komentarzy:

  1. znając moje szczęście - nie załapię się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam się do projektu Vizir i tu się też zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna akcja ,oby takich wiecej :) ladny usmiech to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już się zgłosiłam. Zobaczymy czy się uda :) ostatnio mi nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno osoby, które testują Vizir nie moją ankiety do tej nowej akcji, ale jak jest na prawdę nie wiem. Ja, że nie testuję Vizira zgłosiłam się do tej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się zgłoszę? Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia zgłaszającym się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to jak pasta trafi do Ciebie to czekamy na recenzję!
    >> mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  9. O super akcja! Już się zgłaszam!! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)