Obserwatorzy bloga

wtorek, 9 września 2014

Krem balsam z wyciągiem z pijawki lekarskiej

Ostatnim produktem, otrzymanym w ramach współpracy z firmą Sekrety Natury jest Krem balsam z wyciągiem z pijawki lekarskiej WIROVIT ;)


Od Producenta : 

 Krem - balsam z wyciągiem z pijawki lekarskiej - WIROVIT
Jest to naturalny środekleczniczy, którego głównym składnikiem jest wyciąg z pijawki lekarskiej a także inne fermenty aktywnych grup. 
  
Działanie:
- przeciwobrzękowe i przeciwbólowe,
- poprawiające mikrokrążenie,
- likwidujące zastój krwi,
- zmienia krzepliwość krwi oraz zapobiega powstawaniu skrzepów,
- antybakteryjne i przeciwzapalne,
- łagodzi poparzenia, działa łagodząco i tonizująco,
- regeneruje i odnawia mikrocyrkulacyjne krążenie krwi.

Wskazania:
- powstawanie skrzepów i zapalenie żył,
- obrzęki,
- zastój limfy i krwi,
- oparzenia I i II stopnia,
- wylewy i urazy sportowe,
- krwiaki,
- długotrwałe i nie gojące się rany.
Jest skuteczny także przy hemoroidach, złamaniach kości i naderwaniu ścięgien.
Można używać go wraz z innymi środkami leczącymi zwyrodnienia stawów, osteoporozę, bóle głowy i kręgosłupa.




Opinia :

Krem znajduje się w plastikowej tubie z nakrętką. Posiada gęstą konsystencję i biały kolor. Produkt był testowany przez moją mamę. Każdemu stosowaniu kremu towarzyszyło jej przyjemne uczucie ciepła na posmarowanym miejscu, co oznacza, że krążenie krwi zostało pobudzone. Produkt ma także działanie łagodzące. Przynosił ulgę zmęczonym nogom, łagodził ból i redukował ich uczucie ciężkości.  Krem balsam ma jeszcze kilka innych zastosowań. Producent wspomniał, że mogą pojawić się jakieś reakcje alergiczne. Jednak produkt nie uczulił mojej mamy. Nie pojawiło się u niej żadne swędzenie skóry. Jest ona zadowolona z działania tego produktu :)

41 komentarzy:

  1. Fajne pijawki na opakowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten produkt-ciekawa jestem tego uczucia ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowałaś mnie tym produktem. Zastanawiam się czy pomógł by na moje koszmarne bóle kręgosłupa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt :) jeśli grzeje to dla mnie ideał

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz słyszę o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę ten produkt. Trochę przerażający.Biedne pijawki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym kremie wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami przydaje sie taki krem mieć w domu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o takim produkcie :)
    pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze słyszę o takim produkcie :) Wydaje się całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli będę miałam jakieś problemy, które wymienił producent chętnie go zakupie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nazwę ma straszną :P ale najważniejsze, że jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat mam rwę kulszową, więc przydałby mi się ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy produkt , recenzja świetna i zachęcająca , opakwanie nie przyciąga , ale ważne ze działa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Czego to ludzie nie wymyślą :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Te pijawki są ciekawe. to byłoby bardzo sensowne-dobrze działają na krążenie. Naprawde interesująca rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super !

    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nazwa tego kremu brzmi przerazajaco :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy wcześniej nie widziałam tego produktu ;/
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zaobserwuj pierwsza, a ja na pewno się odwdzięczę ;)
    Pozdrawiam angelika-shows-her-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czy bym się skusiła, te pijawki trochę mnie odstraszają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow zaczynają mnie zadzwiiać te główne składniki w kosmetykach ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. o łał pierwszy=y raz widzę ten krem, skład oszałamiający ;) ale podoba mi się to, że jest skuteczny ;)

    z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie no, krem z pijawkami to już dla mnie trochę przerażające.

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem bardzo zainteresowana bo znam właściwości pijawek, moja przyjaciółka kosmetolog je przystawia

    OdpowiedzUsuń
  27. To mnie zaskoczyłaś z tymi pijawkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Z pijawki lekarskiej? Nie słyszałam nigdy o tym produkcie, ale brzmi ciekawie. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiedziałam, że nawet z pjawki można zrobić jakiś wyciąg... i że w takiej postaci też może mieć jakieś właściwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz widzę ten balsam. Muszę przyznać, że bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)