Obserwatorzy bloga

piątek, 12 września 2014

Naszyjnik nieskończoność - Otien

Niedawno udało mi się nawiązać współpracę z firmą Otien.
  Dwa tygodnie temu otrzymałam wybrany przeze mnie naszyjnik ;)


Moja Opinia :

Naszyjnik jest w kolorze jasnego złota. Składa się z zawieszki nieskończoność, która ma długość ok. 2 cm oraz z małego zapięcia typu karabińczyk, również w złotym kolorze. Łańcuszek jest lekki i dość krótki. Możemy jednak regulować jego długość, dzięki przedłużeniu. Posiada on także drobne ogniwa. Uważam, że naszyjnik ładnie się prezentuje. Sami możecie to ocenić, oglądając poniższe zdjęcia. Gdyby jednak zawieszka była większa, a łańcuszek dłuższy, całość podobałaby mi się jeszcze bardziej ;)


41 komentarzy:

  1. Fajny, ja mam bransoletkę z takim symbolem nieskończoności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, delikatny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. skromny ale jednoczenie bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i super się prezentuje. Uwielbiam symbol nieskończoności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie się prezentuje w krótszej wersji ;) skromny , ale uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, zwłaszcza gdy łańcuszek jest skrócony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje współpracy, naszyjnik ładnie się prezentuje :)

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam tylko bransoletkę z takim symbolem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaki ładny :) Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. " nieskończoność" można uznać za talizman.niech przynosi Ci szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bardzo podobny naszyjnik ale kupiłam go w Bershce. Jestem matematykiem i ta nieskończoność ma dla mnie podwójne znaczenie ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie !

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki śliczny, ja zawszę chciałam taki mieć<3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna, subtelna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Subtelny i delikatny - idealny :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny jest, mógłby być odrobinę dłuższy jak piszesz, ale taka delikatna wersja też przyciąga uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)