Obserwatorzy bloga

piątek, 26 września 2014

Maseczka Kleopatra - Dermaglin

W ramach współpracy z firmą Dermaglin otrzymałam do przetestowania również dwie maseczki Kleopatra - Zielona Glinka Kambryjska + miód + olejek różany + jedwab ;)


Od Producenta :

 Minerały zawarte w glinkach oprócz dokładanego oczyszczania działają na skórę kojąco, łagodzą podrażnienia, aktywizują naturalne funkcje skóry i wspomagają jej zdolność do wydalania substancji toksycznych. Wygładzająca siła miodu i białko jedwabiu są doskonałymi partnerami w walce o piękną i zdrową cerę. Maseczka z powodzeniem zatrzymuje wilgoć i gwarantuje długotrwałe nawilżenie skóry.

Moja Opinia :

Maseczka znajduje się w podobnej do poprzedniej saszetce. Jej działanie również było podobne. Mają wspólne cechy, na przykład kolor, typowy dla glinek. Nad zapachem nie ma co się rozwodzić. Maseczka szybko zasycha na twarzy. Nie miałam problemu z jej zmyciem. Jedno opakowanie wystarczyło mi na dwa zastosowania. Należy szczelnie je zamknąć, ponieważ jak już wspomniałam, maseczka szybko wysycha, przez co produktu ubywa. Z działania jestem zadowolona. Po zastosowaniu moja skóra była wygładzona, miękka i bardzo dobrze oczyszczona. Mniej się błyszczała, a jej koloryt został bardziej wyrównany ;)

29 komentarzy:

  1. Jeszcze ich nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś, całkiem spoko były :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, że się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam styczności z tymi maseczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. <3

    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że jesteś zadowolona, nie miałam niczego tej marki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również je mam, ale jeszcze nie zdążyłam wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja nie miałam okazji ich używać;)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie czekaja na przetestowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz o nich słyszę :D. Muszę przetestować! :)
    Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię tą firmę!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny Blog :) miło się czyta :) Obserwuje bo warto ;)
    w wolnej chwili wpadnij do mnie :) Zapraszam :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam szczególnie za glinkowymi maseczkami, ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)