Obserwatorzy bloga

środa, 1 października 2014

Moja mieszanka musli - Mixit ;)

Współpracę z firmą Mixit nawiązałam ponad dwa tygodnie temu. Pewnie słyszeliście lub czytaliście już na temat mieszanek musli, które możemy wybrać lub samemu skomponować. Dziś opowiem Wam o mojej mieszance.

Moja Opinia :

Stworzenie własnej mieszanki było dla mnie trochę czasochłonne, ponieważ firma posiada szeroki wybór składników. Ostatecznie zdecydowałam się na podstawę "W miłości tkwi ziarno" (płatki owsiane, chipsy owsiane chrupiące, płatki pszenne, płatki żytnie, płatki jęczmienne), maliny liofilizowane, orzechy laskowe, płatki migdałów, czekoladowe wiórki białe, płatki kukurydziane w polewie jogurtowej i cukier kokosowy. Mogłam również sama wybrać opakowanie, czyli design tuby. Mój wybór padł na tubę letnią. W środku znajduje się także szczelnie zamknięty woreczek foliowy, w którym dopiero jest mieszanka. Nie brakuje w niej poszczególnych istotnych składników - malin, orzechów laskowych oraz płatków kukurydzianych w polewie jogurtowej jest dużo. Musli są bardzo sycące i smaczne. Smakowały mi zarówno z mlekiem, jak i jogurtem naturalnym. Długo zachowują świeżość. Pierwszy raz miałam okazję skomponować własną mieszankę musli. Moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne ;)




32 komentarze:

  1. Ja sama komponuję swoje - płatki owsiane, jęczmienne, pszenne + suszone kiwi, banany i inne owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie musli, dawno nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Także czekam na swoja mieszankę :)
    Jeżeli masz ochotę wziąć udział w rozdaniu to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu chciałam zrobić sobie mieszankę, ale ceny zaporowe niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy potrafiłabym się zdecydować na jakieś konkretne składniki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie prezentują się te wszystkie składniki mieszanki razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka recenzji już czytałam o tym musli :) Coraz bardziej mam na nie ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. J też mam otrzymać, już sie nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie slyszalam wczesniej o tym, a brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam. W sam raz dla mnie bo staram się zdrowo odżywiać. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda smakowicie ;) i do szkoły i do pracy się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowicie wygląda , uwielbiam zajadać sie musli;D

    OdpowiedzUsuń
  13. o coś dla mojego taty. On jest freak jeżeli chodzi o musli. Zawsze jak gdzieś nam zniknie na zakupach to wiem z mamą, że wybiera musli:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam musli, a te z mixit.pl są mega! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)