Obserwatorzy bloga

piątek, 12 grudnia 2014

Listki do prania Dizolve ;)

 Ponad dwa tygodnie temu w ramach współpracy z firmą Aureus-it otrzymałam do przetestowania dwie próbki listków do prania. 
Zapraszam na krótką recenzję :)


 Moja Opinia : 

 Jeden listek wystarcza na jedno duże pranie, a w przypadku mniejszego wystarczy użyć pół listka. Produkt może służyć zarówno tkaninom kolorowym, jak i białym. Produkt całkowicie rozpuszcza się w wodzie. Nie pozostawia w pralce żadnego osadu. Skutecznie oczyszcza ubrania i pozostawia je miękkie. Kolor ubrań wciąż jest intensywny i nie blaknie. Ponadto listki są hipoalergiczne, a ich bardzo mały rozmiar sprawia, że nie zajmują one wiele miejsca :)


19 komentarzy:

  1. Oo pierwszy raz widzę,gdzie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio widziałam je tutaj
      http://bexpress.pl/pol_m_Pranie-i-plukanie_Pranie_listki-do-prania-NOWOSC-587.html
      o ile to te same;)

      ale nazwa się zgadza.

      tam na dole jest info, że można prosić o bezpłatne próbki

      Usuń
  2. Nie spotkałam sie jeszcze z tym .

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam nawet że coś takiego jest

    OdpowiedzUsuń
  4. drugi raz widzę te listki :D ciekawe są ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam o istnieniu takich listków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widziałam ich wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze się nie spotkałam z takim produktem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ale szczerze mówiąc testów jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nigdy o takich listkach do prania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.bdsklep.pl/dizolve-60g-non-bio-fresh-linen-listki-do-prania--softlan-1l-zapach-wiatru-niemiecki-plyn-do-plukania,id-40223#

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobne listki są do przetestowania na rodzice-testuja.pl, może ktoś chce?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)