Obserwatorzy bloga

czwartek, 18 grudnia 2014

Sam Smak - Opinia ;)

 Jakiś czas temu w ramach współpracy z firmą SamSmak otrzymałam do przetestowania 12 zup z makaronem w sześciu smakach :

- rosół łagodny,
- rosół extra ostry,
- a la flaki z majerankiem,
- ziemniaczana z boczkiem,
- curry serowa,
- pomidorowa z bazylią i oliwą z oliwek.

Zapraszam na recenzję :)


Od Producenta :

A la flaki
Nudne jak flaki z olejem? Absolutnie nie!
Poznaj wyśmienity smak flaków z aromatycznymi przyprawami: majerankiem i czarnym pieprzem.

Rosół łagodny
 Bez głodnych kawałków o sekretach babuni!
Pyszny i esencjonalny rosół z kurczaka z dodatkiem lubczyku i bogatą kompozycją warzyw.

Rosół ekstra ostry
 Ostre jedzenie jest gorące!
Rosół przyprawiony chili, pieprzem oraz czosnkiem, idealny dla każdego, kto poszukuje mocnych wrażeń smakowych.

Pomidorowa
 Z czego bierze się ten intensywny i bogaty smak? Pomidor. Co świetnie łączy się z bazylią i oliwą z oliwek? Pomidor. Jaka dziś zupa? Pomidorowa.

 Curry serowa
Szukasz nowych wrażeń? ZaSERwuj sobie nasz specjał!
Odkryj oryginalne połączenie smaków- orientalne curry w zaskakującej kombinacji z serem. 

Ziemniaczana z boczkiem
Bez głodnych kawałków o wędzeniu w dymie!
Konkretna i sycąca zupa ziemniaczana w stylu purée z aromatycznym boczkiem.


Moja Opinia :

Na samym początku muszę przyznać, że bardzo lubię takie zupki, jednak nie jem ich zbyt często. Te produkty testowałam razem z mamą i każda z nas ma swoich ulubieńców. Wszystkie zupki są bardzo dobrze doprawione. Zwolennikom ostrych potraw napewno zasmakuje "Rosół ekstra ostry". Również ja go polubiłam. Moja mama najbardziej upodobała sobie "A la flaki", natomiast moim faworytami  zostały "Curry serowa" oraz "Pomidorowa". W asortymencie znajdziemy także zupki w kubeczku, które możemy zabrać gdzieś ze sobą ;)

18 komentarzy:

  1. To zestaw dla mojego męża zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również je testowałam dobre lecz bez rewelacji;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadko sięgam po takie zupki,ale lubie.I dobrze się sprawdzają 'na szybko' :-) Tych nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Także je lubię, ale rzadko jadam :) Te już próbowałam i mam tych faworytów co Ty, włącznie z ekstra ostrym rosołem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już dawno nie jadłam takich zupek, ale zawsze lubiłam pomidorowe i rosół :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych nie jadłam. Lubię zupki knorr

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy ich nie jadlam ,jakos nie mam przekonania do zupek w proszku niestety

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem kupuję, ale rzadko, bo co w takiej zupce zdrowego?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! <3

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za takimi zupkami i sięgam po nie raczej w sytuacjach ekstremalnych.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie dal mnie :) wieczna dieta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Staram się unikać takich zupek, ale rosołek na rozgrzanie chętnie bym wypiła ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej nie przepadam za tego rodzaju jedzeniem ale może coś sie zmienia w składzie czasem warto coś spróbować:) ja dopiero zaczynam testowanie :)

    http://testujacafarmaceutka.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem w trakcie testowania :D
    dla mnie na razie są super, jednak boję się spróbować flakowej :p

    Justest

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej firmy jeszcze nie próbowałam . Zapraszam do odwiedzania mojego bloga
    mamakubusiatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)