Obserwatorzy bloga

sobota, 28 lutego 2015

AkuEnergy - Akuna ;)

 W ramach współpracy z firmą Akuna otrzymałam do przetestowania między innymi napój suplement AkuEnergy wspomagający aktywność psychiczną i fizyczną.


Od Producenta :

Napój AkuEnergy jest wzbogacony o substancje stymulujące i energetyzujące. Witalizuje i stymuluje organizm do większego wysiłku. Działa na ośrodkowy układ nerwowy, może zwiększać aktywność i funkcjonowanie mózgu. Poprawia psychiczną i fizyczną wydajność oraz koncentrację. Może przeciwdziałać zmęczeniu i stresowi.


Moja Opinia :

Jedna buteleczka produktu ma pojemność 60 ml. Pod nakrętką znajduje się proszek, który trzeba wymieszać z płynem, potrząsając buteleczką. Płyn należy rozcieńczyć z wodą w stosunku 50:50. Smak specyfiku nie bardzo mi odpowiadał, ale też nie był zły. Mogłam go wypić bez większych problemów. Nie mam pojęcia, dlaczego, ale produkt nie sprawdził się u mnie. Nie wpłynął na mnie negatywnie w żaden sposób, lecz nie zauważyłam także żadnego wzrostu energii. Czułam się tak jak zawsze i w tej kwestii niestety nic się nie zmieniło.

14 komentarzy:

  1. Nie przekonuje mnie ten produkt, chociaż o produktach Alveo (to chyba ten sam producent ?) słyszałam sporo dobrego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może trzeba by go pić regularnie przez dłuższy czas żeby zadziałał :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale chociaż prezentuje się ładnie z wyglądu ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich specyfików nie używam obecnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rowniez nie pije ale moze kiedys sie to zmieni=)

    +Zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy nie za dużo roboty z tym proszkiem, mieszaniem itd.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem jak potrzebuję ekstra dawki to pijam takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pię takich napojów, są strasznie niezdrowe podobno...

    Jako, że jesteś czytelniczką mojego bloga, mam dla Ciebie informację! Od teraz mój blog dostępny jest pod adresem: www.lenajestem.blogspot.com. Więcej informacji znajdziesz na moim blogu :)
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że zostaniesz ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tego. fajna butelka

    OdpowiedzUsuń
  10. Napoje energetyczne nie są zdrowe. Niestety, a może i stety. Firmy nie znałam nawet. Może sportowcy je piją?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)