Obserwatorzy bloga

niedziela, 22 lutego 2015

BIO Balsam do rąk Akuna :)

 W ramach współpracy z firmą Akuna otrzymałam do przetestowania dwa testery BIO balsamu do rąk. 
Dzisiaj opowiem Wam trochę o tym produkcie :)


Od Producenta :

Optymalnie odżywia i nawilża, chroni skórę rąk przed uszkodzeniami,
sprawia, że dłonie prezentują się młodziej, przynosi ulgę w podrażnieniach,
regeneruje i odżywia, pięknie pachnie i szybko się wchłania, nie powoduje alergii.


                                                      Moja Opinia :

    Balsam ma kremową konsystencję oraz jasnożółtą barwę. Zapach produktu na samym początku nie przypadł mi do gustu, jednak po pewnym czasie polubiłam go. Jest całkiem przyjemny, delikatny, jakby ziołowy. Balsam bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze żadnej tłustej warstwy. Jego działanie oceniam bardzo dobrze. Radzi sobie z suchą oraz popękaną skórą dłoni. Pozostawia ją odżywioną, nawilżoną, gładką i miękką w dotyku, a także nadaje jej blasku. Produkt ten spełnił moje oczekiwania :)

13 komentarzy:

  1. Balsamów do rąk nie używałam, ale zaopatrzyłam się w kremiki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ale wygląda zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, zapowiada się fajnie, ciekawa jestem zapachu :)
    Chętnie przetestowałabym balsam u siebie!

    Pozdrawiam,
    JUSTEST

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wiecznie suche ręce, ale nie lubię kremów przez tą tłustą powłoczkę, którą pozostawiają na skórze. Jestem ciekawa czy ten balsam rzeczywiście NIC nie pozostawia, bo moje oczekiwania są bardzo wysokie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego zapachu :) i czy by mi przypadł do gustu. Dobrze, że się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię go już za to, że nie zostawia tłustej warstwy na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym potrzebowała dobrze radzący sobie do ust..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem bardzo wymagająca wobec produktów do rąk. Jestem ciekawa, czy i u mnie zdałyby egzamin.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)