Obserwatorzy bloga

czwartek, 19 lutego 2015

Biomydło antybakteryjne w piance Cynamon i Aloes :)

 Około dwóch tygodni temu w ramach współpracy z firmą Akuna otrzymałam do przetestowania między innymi biomydło antybakteryjne w piance do twarzy i rąk Cynamon i Aloes. 
Dziś opowiem Wam trochę o tym produkcie :)


 Od Producenta :

Mydło antybakteryjne w piance z linii naturalnych kosmetyków CLEAR NATURE, to skuteczna ochrona twarzy i rąk przed zarazkami. Dzięki zawartości aloesu, olejku z drzewa herbacianego i cynamonu, które jako niezwykle silne, naturalne antyseptyki, skutecznie chronią skórę przed szkodliwym działaniem drobnoustrojów.

Składniki mydła w piance łączą skuteczność działania z pięknym zapachem. Słodko-korzenny aromat cynamonu oraz piękny zapach drzewa herbacianego bardzo długo utrzymują się na skórze, kojąc zmysły swoim aromaterapeutycznym działaniem.


Moja Opinia :

Na samym początku muszę przyznać, że pierwszy raz spotykam się z tego typu produktem. Opakowaniem jest plastikowa butelka z dozownikiem, dzięki czemu płyn zamienia się w pianę. Uwielbiam zapach cynamonu, a w produkcie tym jest on bardzo wyczuwalny, miły dla nosa oraz długo utrzymuje się na skórze. Kosmetyk ma bardzo dobre działanie oczyszczające. Jest wydajny i wystarcza na naprawdę wiele użyć. Często myjąc ręce zwykłym mydłem moja skóra staje się wysuszona i szorstka. Wtedy muszę ratować się kremem do rąk. W tym przypadku nie było to potrzebne, ponieważ produkt nie wpłynął negatywnie w żaden sposób na moją skórę :)

11 komentarzy:

  1. Miałam i bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie przyjrzałabym się bliżej tej piance ;) Zaciekawiłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o, taki produkt na pewno bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna buteleczka i wg mam ochotę powąchać to mydło! :D

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm zapach cynamonu to dla mnie duży znak zapytania. Bo olejek cynamonowy to totalny śmierdzioch :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam niczego do mycia twarzy w piance :) może się kiedyś skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. B.fajny produkt ;) Nie słyszałam o nim wcześniej ale chętnie wypróbuję.
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam cynamon!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/i-love-tartan.html

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam cynamon :) w każdej postaci. Podobnie jak Aloes. Ciekawa jestem tego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi bardzo ładnie pachnieć. Nie używałam jeszcze tego mydła.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)