Obserwatorzy bloga

niedziela, 8 lutego 2015

Nafta kosmetyczna z olejem arganowym Kosmed :)

 Dziś przygotowałam dla Was recenzję Nafty kosmetycznej z olejem arganowym, którą otrzymałam w ramach współpracy z firmą Kosmed :)
 

Od Producenta :  

Nafta kosmetyczna z olejem arganowym


Olej arganowy – "płynne złoto" jest wyjątkowo  bogaty w substancje odżywcze. Zawierający witaminy E i F dogłębnie wzmacnia i odżywia włosy.
Regularnie stosowany sprawia, że włosy stają się mocniejsze, grubsze i zyskują atrakcyjny połysk. Zapobiega rozdwajaniu końcówek
  
Nafta kosmetyczna regularnie stosowana dodaje włosom elastyczności, zapobiega ich elektryzowaniu, ułatwia rozczesywanie i modelowanie.
Nafta z olejem arganowym polecana jest szczególnie osobom, które borykają się z problemem słabych, zniszczonych włosów z rozdwojonymi końcówkami.
 
Sposób użycia:  Niewielką ilość nafty wetrzeć we włosy. Pozostawić na 10 min. Umyć włosy szamponem. 
Stosowanie w formie maseczki: 1-2 żółtka wymieszać z 1 łyżką stołową nafty, dodać sok z 1/2 cytryny. Wmasować maseczkę we włosy. Pozostawić na 5-10 minut. Umyć włosy szamponem. 


Moja Opinia :

Nafta znajduje się w plastikowej, odkręcanej butelce. Produkt ma płynną konsystencję, jest bezbarwny, a jego zapach spodobał mi się. Zazwyczaj wcierałam naftę we włosy i w skórę głowy, pozostawiałam ją na 10 - 15 minut, a następnie myłam włosy szamponem i spłukiwałam, tak jak zalecał producent. Już podczas spłukiwania różnica była zauważalna. Włosy były przyjemnie gładkie i miękkie w dotyku, nie plątały się. Bardzo dobrze się rozczesywały. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że moje naturalnie falowane włosy mniej się puszą, wyglądają na zdrowsze, a po wyprostowaniu stają się idealnie gładkie i proste, co rzadko kiedy się zdarzało. Podsumowując, produkt bardzo dobrze się u mnie sprawdził. Polecam :)

10 komentarzy:

  1. Skusiłaś mnie i chyba zakupię te naftę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam, ale mogłabym spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie nie kusi mnie ten produkt. Może gdyby wizualnie wyglądał lepiej to prędzej ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam naftę, ale z innej firmy :) Tę chętnie wypróbuję także.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety miałam okazję używać tę naftę i nie polubiła się z moimi włosami :(

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też się ta nafta fajnie sprawdza:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosowałam kiedyś naftę, ale nie przekonała mnie jakoś do siebie..

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś ale to było wieki temu używałam naftę ale nie widziałam, żadnych efektów

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe połączenie składników.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)