Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 2 lutego 2015

Nowe współprace :)

 Ostatnio udało mi się nawiązać trzy współprace. 
Od firmy Akuna otrzymałam przesyłkę z następującymi produktami do przetestowania :

- ekologiczny proszek do prania WashBio,
- napój AkuEnergy,
- biomydło w piance do twarzy i rąk,
- 2 x 30 ml toniku do demakijażu,
- 2 x 30 ml mleczka do demakijażu,
- 3 x 10 ml ziołowego kremu relaksującego.
W paczce znajdowały się również gadżety :)




Druga przesyłka to kontynuacja współpracy z firmą Equilibra.
W paczce znajdowały się :

- olejek migdałowy,
- restrukturyzujący szampon do włosów,
- płatki do demakijażu oczu,
- truskawkowa rozświetlająca maseczka bąbelkowa.
 

Ostatnia przesyłka pochodziła w ramach współpracy z firmą Fotokocyk. W środku znajdował się spersonalizowany kocyk, który sobie wybrałam. Będziecie mogli zobaczyć go w całej okazałości w recenzji na blogu :)


19 komentarzy:

  1. Super, zwłaszcza przesyłka od Equilibry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współprac ;) ciekawa jestem jaki kocyk wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo :) ciekawa jestem co na tym kocyku się kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!Gratulacje nawiązania tyle współprac.
    Mi się bardzo spodobał ten kocyk!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super współprace, jestem ciekawa kolczyka !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, miłych testów. Ciekawa jestem co jest na kocyku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paczuszka od equlibry też do mnie dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to czekamy niecierpliwie na te recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)