Obserwatorzy bloga

czwartek, 26 lutego 2015

Przesyłki z ostatnich dni :)

 Dzisiaj pokażę Wam moje przesyłki, które otrzymałam w ostatnich dniach.

Pierwszą z nich otrzymałam w ramach współpracy z firmą Basilur. Będę miała możliwość przetestowania dwóch herbat : Liść Ceylonu "Autumn Tea" oraz "Summer Tea" - piramidki z kolekcji "Cztery Pory Roku".


Zawartość drugiej przesyłki zapewne nie jest Wam obca. Są to próbki esencji do sosu pieczarkowego oraz pieczeniowego ciemnego Knorr, które możnabyło zamówić jakiś czas temu.


Natomiast w trzeciej przesyłce, pochodzącej od firmy Longverti znajdował się suplement diety Młody Jęczmień Greenvita.


21 komentarzy:

  1. miłych testów :)
    Ja kończę już pierwsze opakowanie jęczmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na bulionetki czekam :)

    Zapraszam na rozdanie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten młody jęczmień... Gdzieś o nim dzis juz czytałam ale nie przypomnę soie gdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :) super współprace !

    OdpowiedzUsuń
  5. Esencje też mi wysłali, ale nie na moją pocztę i nie mam jak odebrać. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dostałam paczuszkę z KNORR, ale był to sos pieczeniowy oraz sos gulaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie także Knorr zagościł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! czekam na testy! szczególnie ciekawa jestem herbaty! :)
    Też czekam na swojego Knorra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Knorra też mam, ciekawa jestem herbatek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje zwłaszcza Herbaty :)
    Obserwuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)