Obserwatorzy bloga

środa, 25 lutego 2015

Spersonalizowany koc - Fotokocyk ;)

W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować Wam spersonalizowany koc, który otrzymałam niecały miesiąc temu.


 Taki kocyk można zaprojektować samemu, lub skorzystać z różnych gotowych wzorów. Ja akurat wybrałam opcję drugą. Postanowiłam podarować go moim rodzicom na rocznicę ich ślubu. Uznałam, że wzór bardzo pasuje na tę okazję. Wpisałam potrzebne informacje a następnie złożyłam zamówienie. Nie trwało to długo. Koc wykonano z polaru. Nie przykrywa on całego łóżka. Jest w rozmiarze 120x190, chociaż dostępne są także inne rozmiary. Ma biały spód. Jest bardzo lekki, miękki, miły w dotyku oraz zapewnia przyjemne ciepło. Uważam ten koc za bardzo fajny gadżet, prezent a także dekorację :)


Na stronie producenta trwa promocja,
 dzięki której możecie zamówić koce z rabatem -33%
Kod rabatowy : FEB15MPPL (Ważny do 28/02/15)


12 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)