Obserwatorzy bloga

sobota, 14 lutego 2015

Truskawkowa rozświetlająca maseczka bąbelkowa Beauty Formulas

 Około dwóch tygodni temu otrzymałam przesyłkę w ramach kontynuacji współpracy z firmą Equilibra. W dzisiejszym poście przedstawię Wam pierwszy produkt, który miałam przyjemność testować. Jest to truskawkowa rozświetlająca maseczka bąbelkowa Beauty Formulas :)


 Od Producenta : 
MASECZKI BĄBELKOWE BEAUTY FORMULAS Z MIKROPĘCHERZYKAMI TLENU! 
Działaniem aktywnym maseczek jest bąbelkowanie, tzn. mikropęcherzyki tlenu, w reakcji z powietrzem tworzą obfitą piankę oczyszczającą i delikatnie złuszczającą skórę. Bąbelki wnikają głęboko w pory absorbując nagromadzone zanieczyszczenia i martwy naskórek. Dzięki temu skóra twarzy jest dokładnie oczyszczona, nawilżona i promienna.
TRUSKAWKOWA rozświetlająca maseczka bąbelkowa Beauty Formulas: maseczka zawiera kompozycję odżywczej truskawki i kremowego ekstraktu z jogurtu, która nawilża, koi i oczyszcza skórę przywracając jej naturalny blask i promienny wygląd.
 
Stosowanie :
Maseczkę rozprowadzamy na oczyszczoną i suchą skórę twarzy, omijając okolice oczu i ust. Trzeba pamiętać, ze maseczka nie będzie „bąbelkować” na mokrej skórze. Gdy wytworzy się pianka, należy ją wmasować w skórę przez ok. 60 sekund, po czym spłukać ciepłą wodą. Jedną maseczkę wykorzystujemy do dwóch aplikacji.

 Moja Opinia :

Otrzymałam dwie saszetki kosmetyku, które spokojnie wystarczą na dwa użycia. Konsystencja produktu jest bardziej rzadka niż gęsta. Wyczuwalny jest przyjemny, truskawkowy zapach. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tego typu maseczkami. Aplikacja produktu jest błyskawiczna. Po nałożeniu na skórę maseczka bardzo szybko zamienia się w piankę, którą możecie zobaczyć na poniższym zdjęciu. Następnie należy ją wmasować i spłukać. Z działania kosmetyku jestem bardzo zadowolona. Po takim zabiegu skóra jest miękka, gładka w dotyku oraz nawilżona. Najbardziej zauważalny był jednak efekt rozświetlenia, który bardzo mi się spodobał. Moja twarz została odżywiona i wyglądała zdrowo, promiennie. Maseczka naprawdę przywróciła jej naturalny blask. 
Szczerze polecam ten produkt :)


18 komentarzy:

  1. Ale fajna, muszę ją kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę ją wypróbować,lubię wszelkie maseczki a im bardziej 'inna' tym lepiej:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o właśnie zastanawialam się jak ona działa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam te maseczki i pamiętam jak świetnie się czułam po zmyciu jej z twarzy. Zazwyczaj mam z tym problem, że prawie wszystko mnie przesusza,a tu taka niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno ją wypróbuje! już samo opakowanie ma słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tą maseczkę, efekt bombelkowania jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Użyłam na razie jedną i spodobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. koniecznie muszę kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie własnie trwa Candy, jeśli masz ochotę zapraszam serdecznie!
    Pozdrawiam, Edyta z Weekendowej Kuchenki

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam truskawkowy zapach, produkt wydaje się być warty wypróbowania

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)