Obserwatorzy bloga

środa, 11 lutego 2015

Wybielająca pasta do zębów Blanx Classic ;)

 W ramach współpracy z firmą Saluti otrzymałam do przetestowania wybielającą pastę do zębów Blanx Classic. 
Zapraszam na recenzję produktu ;)


Od Producenta : 

 Blanx Classic to pierwsza pasta do zębów, której celem jest zarówno wybielenie, jak i ochrona Twoich zębów. Ten podwójny efekt jest możliwy dzięki połączeniu siły jonów fluoru i wyciągu z Porostu Islandzkiego.
Ponadto, dzięki zastosowaniu drobinek krzemu Pasta BlanX Classic umożliwia dokładne, a przy tym delikatne oczyszczenie zębów, z naturalnego bakteryjnego osadu zapobiegając  osadzaniu się kamienia nazębnego oraz chroniąc przed próchnicą.
W opakowanie wbudowany jest  wzornik koloru zębów, dzięki któremu mogą Państwo ocenić skuteczność wybielenia po zastosowaniu pasty.


Moja Opinia :

Pasta znajduje się w miękkiej  tubce z nakrętką. Nie miałam problemów z wykończeniem produktu, łatwo można wycisnąć pastę do samego końca. Jej konsystencja jest oczywiście gęsta, a kolor biały. Posiada ona miętowy zapach i smak. Dobrze się pieni. Świetnie oczyszcza zęby i odświeża oddech. Po umyciu, moje zęby były lśniące i gładkie. Po "przejechaniu" językiem żaden osad nie był wyczuwalny. W dość ważnej dla mnie kwestii wybielenia zębów zawiodłam się. Po długim oraz częstym używaniu nie zauważyłam niestety żadnego efektu wybielenia. Uważam, że jest to jedyna wada tej pasty.

13 komentarzy:

  1. Szkoda że się nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  2. oo zastanawiałam się właśnie ostatnio nad jej zakupem. Cieszę się, że jednak jej nie kupiłam bo chodziło mi właśnie o wybielenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdzila, bo właśnie szukam dobrej pasty wybielającej....

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie wybiela, bo szukam coś naprawdę dobrego..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybielająca pasta, która nie wybiela ehh, to ja podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie wybiela to niestety jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie stosuję wybielających past.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie raz o niej słyszałam, ale sama jeszcze nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja piję zbyt dużo kawy żeby na mnie podziałała taka pasta, dobrze, że oczyszcza intensywnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie sprawdziła się w kwestii wybielania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby jedyną wadą jest brak wybielania, ale skoro to pasta wybielająca to dość kluczowa wada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na efekt wybielania trzeba niestety poczekać kilka tygodni regularnego używania pasty ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)