Obserwatorzy bloga

środa, 11 marca 2015

Herbaty Basilur ;)

Tym razem zapraszam Was na recenzję herbat Liść Ceylonu "Autumn Tea" oraz "Summer Tea" - piramidki z kolekcji "Cztery Pory Roku", które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Basilur.



Od Producenta :

Czarna Herbata:Najbardziej popularny rodzaj herbaty. Poddana jest długiemu procesowi produkcji. Podstawowe etapy to: więdnięcie, zwijanie, fermentowanie i suszenie. O walorach smakowych decydują takie czynniki jak: kraj pochodzenia herbaty, plantacja, czas zbiorów czy stopień zwiędnięcia.

Liść Ceylonu "Autumn Tea"
Czarna herbata cejlońska BOP1 z dodatkiem szafranu oraz nuta klonu.

"Summer Tea" - piramidki z kolekcji "Cztery Pory Roku"
Zielona herbata cejlońska liściasta 100% Sencha, naturalne owoce truskawki, nagietka, chabru i poziomki.
Ilość piramidek - 15szt.
 


Moja Opinia :

Obydwie herbaty znajdują się w szczelnie zamykających się, foliowych opakowaniach, a następnie w kartonowych, estetycznych pudełeczkach. Już sam ich wygląd przyciągnął mój wzrok i spodobał mi się. Zacznę od herbaty zielonej. W jednym opakowaniu znajduje się 15 piramidek ze sznureczkiem, dzięki czemu zaparzanie herbaty jest proste i wygodne. Po jej przygotowaniu w powietrzu unosi się intensywny, przyjemny aromat. Najbardziej wyczuwalna jest truskawka. W smaku napój jest delikatny i lekko słodki. Bardzo go polubiłam. Czarna herbata liściasta jest bardziej intensywna i gorzka. Przyznam szczerze, że nie przepadam za tego rodzaju herbatą, więc akurat ta nie stała się moim ulubieńcem. Uważam jednak, że jest to kwestia gustu i preferencji smakowych. Wypróbowanie tych herbatek było dla mnie ciekawe, więc Was również mogę do tego zachęcić :)



9 komentarzy:

  1. Uwielbiam liściastą herbatę, więc Autumn Tea chętnie sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię liściastej herbaty ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna herbata, to raczej dla mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piłabym! uwielbiam herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Parzę ją trochę krócej i wyjmuje filtr.

    OdpowiedzUsuń
  6. witam,
    może tu ktoś mi podpowie jakiś sklep internetowy, gdzie mogę kupić herbaty BASILUR 4 pory roku. na oficjalnej stronie producenta jest ciągle brak produktów w magazynie a na pytania kiedy uzupełnią braki niestety głucha cisza.
    proszę o kontakt karolina.bo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. http://sklepzherbatami.pl/27-basilur-cztery-pory-roku

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)