Obserwatorzy bloga

piątek, 20 marca 2015

Lets's Play Games - Recenzja ;)

 W ramach współpracy z firmą Let's Play otrzymałam do przetestowania trzy gry : Swing zwariowana imprezowa gra o seksie, gra karciana "Arkana miłości", oraz gra karciana "Melanżeria". Zapraszam na recenzję ;)


Melanżeria

 Arkana Miłości

 Moja Opinia :

Każda z gier przyciągnęła moją uwagę chociażby swoim estetycznym, ładnym wyglądem. Grę karcianą "Melanżeria", podobnie jak "Arkanę miłości" zaopatrzono w instrukcję. W talii znajdują się kolejno 64 oraz 63 karty. "Arkana miłości" przeznaczona jest dla co najmniej dwóch graczy pełnoletnich. W "Melanżerię" może grać już od 3 do 8 osób w wieku 16+. Zasady gier karcianych są proste. W "Melanżerii" gracze  wykonują zadania, znajdujące się na kartach.W przypadku, gdy gracz nie podejmie się wyzwania, może otrzymać karę w postaci "opróżnienia kieliszka", bądź pozbycia się ubrań. "Arkana Miłości" wydaje mi się być podobna do poprzedniej gry karcianej, lecz graczami są osoby w związku. Również do czynienia mamy z wyzwaniami, które w tym przypadku dotyczą jednak bardziej sfery intymnej. Gra kończy się, gdy przynajmniej jedna osoba jest już naga, lub gdy zostanie wyłożona karta "Arkana Miłości", dzięki której może dziać się wszystko, co tylko chcecie.
Gra "Swing" przeznaczona jest dla 3-8 osób. Można w niej zmienić płeć, orientację i być kimkolwiek tylko się chce. W opakowaniu znajduje się plansza do liczenia punktów, znaczniki, karty, oraz oczywiście instrukcja. Celem gry jest odbycie stosunku seksualnego za pomocą kart, w wyobraźni. W ten sposób graczom przyznaje się punkty. Wygrywa osoba, która zdobędzie jak najwięcej punktów. Uważam, że instrukcja mogłaby jednak być napisana mniej skomplikowanie. Z tego co wiem, nie tylko mi sprawiło to problem.
Pierwszy raz spotkałam się z tego typu grami. Podsumowując, uważam, że mogą stanowić one bardzo ciekawą formę rozrywki i można dobrze się przy nich bawić :)

Swing



11 komentarzy:

  1. Mi najbardziej przypadła do gustu melanżeria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :) idealne na wolny wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, choć raczej nie dla mnie takie gry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma jak stare dobre gry planszowe czasami lubię rodzinnie w coś zagrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na spędzenie miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)