Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 23 marca 2015

Młody Jęczmień Greenovita ;)

Ponad trzy tygodnie temu ramach współpracy z firmą Longverti rozpoczęłam testowanie suplementu diety - Młody Jęczmień Greenovita. Dziś opowiem Wam o swoich wrażeniach :)


Od Producenta : 

Młody jęczmień wykorzystywany do produkcji suplementu rośnie na terenach ekologicznie czystych. Podczas uprawy nie stosuje się żadnej chemii. Roślina zbierana jest po 7 dniach od momentu kiełkowania. Dzięki temu zebrane młode liście nie zawierają glutenu.
Greenovita Młody Jęczmień nie jest zwykłym suplementem diety. 200 ml soku uzyskanego z łyżeczki proszku Greenovita może dostarczyć nam tyle witamin, minerałów i enzymów, ile zawierają 2kg różnych ekologicznych warzyw razem!  Młody jęczmień zawiera wszystkie aminokwasy, jakich potrzebuje ludzki organizm: walinę, lizynę, leucynę, izoleucynę, fenyloalaninę, treoninę i metioninę,  zawiera też duże ilości biofllawonoidów.
Bardzo ważnym składnikiem soku z Młodego Jęczmienia jest witamina B17 – letril, która według  najnowszych badań, jest zdolna do selektywnego niszczenia komórek nowotworowych bez uszkadzania komórek zdrowych. Natomiast naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego odkryli w soku z Młodego Jęczmienia związek P4D1, który czynnie pobudza układ immunologiczny i działając przeciwzapalnie sprzyja rozkładowi substancji kancerogennych, a co za tym idzie ogranicza ryzyko powstawania nowotworów złośliwych. Ponad to biolog Yasuo Hotta w swoich badaniach dowiódł, że P4D1 również świetnie odbudowuje komórki i DNA!
Sok z Młodego Jęczmienia zawiera również selen, który również ma działanie antytoksyczne i pozwala usuwać pewne pierwiastki trujące z organizmu. W skład Młodego Jęczmienie wchodzą również potas, magnez, zapobiegające anemii żelazo, mangan, chrom, fosfor, czy błonnik który wspaniale reguluje procesy trawienne, zmniejsza apetyt oraz oczyszcza przewód pokarmowy. Sok z Młodego Jęczmienia dostarcza dwa razy więcej wapnia niż mleko
Zawiera beta-karoten, który chroni nas przed rakotwórczymi substancjami występującymi w naszym środowisku i przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym, witaminy A (retinol), C, E, B1 (tiamina), B2 (ryboflawina), B6, B12, K, kwas pantotenowy czy kwas foliowy. Ponadto cynk i krzem, które znane są ze swoich wzmacniających włosy i paznokcie właściwości
Młody jęczmień jest bezcenny dla urody. Jego składniki zwalczają choroby skórne – w tym trądzik, egzemę, atopowe zapalenie skóry czy leukopatię objawiającą się białymi plamkami w ustach. Młody jęczmień zawiera również serotoninę i tryptofan odpowiedzialne za poprawę nastroju. Sok z Młodego Jęczmienia dostarcza także choliny , ważnego budulca lecytyny, która jest niezbędna do prawidłowej pracy układu nerwowego.
Greenovita Młody Jęczmień jest przeznaczony dla osób w każdym wieku. Doskonale spełnia swoje zadania w różnych problemach zdrowotnych, po nowotworach czy w cukrzycy. Jest wspaniałym suplementem do stosowania w celu odkwaszania i utrzymania równowagi kwasowo-zasadowej organizmu, a także przy dietach. To doskonały środek przeciw psychicznemu zmęczeniu, zalecany także dzieciom i młodzieży.

Jak należy spożywać sproszkowany jęczmień?
1 łyżeczkę proszku Greenovita należy rozpuścić w szklance (ok 200 ml) wody, mleka lub ulubionego soku owocowego – ciecz nie może być gorąca! Wysoka temperatura niszczy wartościowe składniki zawarte w jęczmieniu np. unieczynnia enzymy. Dodatkowo nie wolno mieszać przygotowanego soku metalową łyżeczką lub innym mieszadełkiem – polecamy zastąpić je drewnianym, szklanym lub plastikowym. Zaleca się picie 2 szklanek  dziennie, najlepiej przed jedzeniem. Jęczmień można stosować jako dodatek do wszelkiego rodzaju sałatek, koktajli, smoothie itd.


Moja Opinia :

Sproszkowany jęczmień posiada oczywiście zielony kolor. Trudno jest mi określić jego smak, lecz jest on bardzo naturalny. Produkt piłam dwa razy dziennie, mieszając proszek z wodą łyżeczką plastikową. Jeżeli ktoś przeczytał informacje od producenta, to wie, że produkt ma bardzo dużo właściwości. Posiada wiele witamin i składników mineralnych. Podobno wspomaga odchudzanie. Już po niedługim czasie stosowania efekty stały się widoczne. Zauważyłam, że mój organizm zaczął się oczyszczać. Moja cera stała się lepsza, przestały pojawiać się różne krostki. Ku mojej radości zauważyłam także, że wszelkie przebarwienia, które występowały na moich paznokciach zniknęły. Ponadto, stosując ten produkt mam więcej energii i mniej odczuwam zmęczenie. Uczucie sytości po jedzeniu towarzyszy mi także dłużej niż zwykle. Młody jęczmień zielony oceniam bardzo dobrze. Polecam wypróbować :)



16 komentarzy:

  1. Właśnie niedawno o nim czytałam i zerkalam na niego w aptece może i się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że takie efekty zauważyłaś. :) Ja się boję trochę smaku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę koniecznie go kupić, czytałam wcześniej o nim i wiem, że warto pić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wypróbuję. Tylko ciekawe czy go gdzieś dostanę stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa, ciekawe jak smak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo zdecydowanie przydałoby mi się takie oczyszczanie!

    Zapraszam do siebie: http://justest-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No smacznie to to nie wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czy dałabym rade pic..

    OdpowiedzUsuń
  9. oj nie chciałabym go pić choć posiada wiele witamin i minerałów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś zamierzałam go sobie kupić, jest bardzo zdrowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie nie pasuje jego smak, ale na szczęście znalazłam na to sposób. Warto dodawać go do swoich potrwa i koktajli owocowych wówczas smak sie neutralizuje, może efekty nie są tak szybko zauważalne jak w kuracji, ale również są widoczne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)