Obserwatorzy bloga

piątek, 6 marca 2015

Olejek migdałowy - Equilibra ;)

W dzisiejszym poście przedstawię Wam ostatni produkt, otrzymany w ramach współpracy z firmą Equilibra. Jest to olejek migdałowy :)


Od Producenta :

UELASTYCZNIENIE, NAWILŻENIE, OCHRONA
W 100% czysty olej roślinny do pielęgnacji i masażu doskonale nawilża, chroni i wygładza skórę ciała, nie pozostawiając tłustych śladów. Jego właściwości uelastyczniające pomagają w zapobieganiu rozstępów w okresie ciąży lub wahań wagi. Otrzymywany w procesie tłoczenia na zimno dzięki czemu zachowuje bogactwo dobroczynnych składników. Olej migdałowy jest bogaty w witaminę A i E, stanowi naturalną ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, wzmacnia i poprawia ukrwienie skóry.
Dodatkowo zawiera:
  •   Rumianek – działanie łagodzące i zmiękczające
  • Malwa - działnie zmiękczające i odświeżające
Hipoalergiczny olejek o delikatnym zapachu RUMIANKU.

Moja Opinia :

Olejek znajduje się w plastikowej butelce z pompką, która na szczęście nie zacina się. Wydobywanie z niej kosmetyku nie jest problematyczne. Produkt ma oczywiście oleistą konsystencję, a także subtelny, rumiankowy zapach, który był dla mnie zaskoczeniem, lecz spodobał mi się.  Olejek jest bezbarwny. W przeciwieństwie do niektórych tego typu produktów, które stosowałam, bardzo szybko się wchłania. Kolejną cechą produktu jest jego wydajność. Już niewielka ilość wystarczy, aby bardzo dobrze nawilżyć skórę i pozostawić ją miękką oraz przyjemnie gładką w dotyku. Uważam więc, że będę mogła nacieszyć się tym olejkiem jeszcze przez długi czas. Dodatkowo olejek ma właściwości łagodzące podrażnienia, zwłaszcza te, spowodowane depilacją. Podsumowując, produkt spełnił moje oczekiwania i muszę przyznać, że polubiłam się z nim :)

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki migdałowe, chętnie wypróbuję ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czuję, że tez sie polubimy :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy, dobrze że jest z niego zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rumiankowy zapach? Niezbyt mnie przekonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię zapach rumianku chociaż rzeczywiście spodziewała bym się bardziej zapachu migdałów:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam, ale jeszcze nie uzywałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. może skusiłabym się na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak olejki to tylko na włosy :D NIe umiem smarować się olejkami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja takze polubilam sie z moim olejkim :) moj akurat byl z jojoby :) zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię olejek migdałowy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)