Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 2 marca 2015

Organiczne mleczko i bio tonik do demakijażu

Kolejne dwa produkty, pochodzące od firmy Akuna, które Wam dziś przedstawię to Organiczne mleczko oraz Bio tonik do demakijażu :)


Od Producenta (produkty mają podobne właściwości) :

Bio tonik do demakijażu :
  • Tworzy barierę ochronną
  • Wygładza i utrzymuje skórę w dobrej kondycji
  • Wzmacnia kruche naczyńka
  • Optymalnie zmiękcza i nawilża
  • Łagodzi, odżywia i regeneruje
  • Pomaga opóźnić proces starzenia
  • Zapewnia czystą, cerę bez alergii
   Organiczne mleczko do demakijażu :
  • Dogłębnie oczyszcza pory, zapobiega niedoskonałościom  
  • Tworzy barierę ochronną 
  • Łagodzi, odżywia i regeneruje 
  • Wzmacnia kruche naczynka 
  • Doskonale zmiękcza i nawilża 
  • Pomaga w redukcji zmarszczek 
  • Tworzy barierę ochronną
  • Czysta, świeża cera bez podrażnień i alergii


Moja Opinia :

Do przetestowania otrzymałam po dwa testery dwóch produktów. Ich opakowaniami są małe, szklane buteleczki. Wydaje mi się, że zapachy kosmetyków są identyczne, bardzo przyjemne. Mleczko posiada gęstą konsystencję oraz biały kolor, natomiast tonik jest bezbarwny. Osobiście bardziej polubiłam się z mleczkiem. Świetnie radzi sobie ono ze zmywaniem makijażu. Po aplikacji moja skóra zawsze była gładka, a także bardziej jędrna. Produkt nie pozostawiał na mojej twarzy żadnej tłustej warstwy. Mleczku nie mam nic do zarzucenia. Niestety tonik nie zadowolił mnie w takim stopniu. Jedyną jego zaletą jest moim zdaniem zapach oraz to, że dobrze usuwa makijaż. Po zastosowaniu miałam jednak nieprzyjemne wrażenie, że moja skóra jest wysuszona. Zaczęłam odczuwać pieczenie oraz szczypanie, zwłaszcza podczas zmywania makijażu, gdy produkt dostał się do okolic moich oczu. Podsumowując, z mleczka jestem bardzo zadowolona, jednak tonik nie spełnił moich oczekiwań.

13 komentarzy:

  1. szkoda, że tonik się nie spisał :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty, szkoda że tonik się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tonikiem nieciekawie, ale fajnie, że chociaż mleczko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że mleczko się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tonik pewnie też by się u mnie nie sprawdził. wolę hydrolaty

    OdpowiedzUsuń
  6. I’m in love with your blog! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawee :) ale raczej nie wyrobuje :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takich agresywnych toników.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)