Obserwatorzy bloga

sobota, 7 marca 2015

Ziołowy krem relaksujący z kasztanowcem ;)

Tym razem opowiem Wam o przedostatnim produkcie, otrzymanym w ramach współpracy z firmą Akuna. Mam na myśli BIO ziołowy krem relaksujący z kasztanowcem :)


Od Producenta :
  • Przyspiesza gojenie kontuzji i siniaków
    Dzięki regeneracyjnym właściwościom żywokostu lekarskiego.
  • Pozwala zapomnieć o problemie „ciężkich nóg”
    Dzięki rozszerzającym naczynia krwionośne właściwościom kasztanowca oraz wspomagającemu ukrwienie działaniu kamfory i eukaliptusa.
  • Daje uczucie chłodnego ukojenia
    Dzięki zawartości mentolu i kamfory.
  • Zmniejsza obrzęki, zaczerwienienia i stany zapalne
    Dzięki właściwościom kasztanowca, kamfory, ekstraktu z konopi, lawendy, żywokostu lekarskiego, tymianku i kwasu bosweliowego.
  • Skutecznie pomaga przy bólach reumatycznych
    Dzięki właściwościom eukaliptusa i kwasu bosweliowego.
  • Znakomicie rozluźnia i uelastycznia tkankę skóry
    Dzięki zawartości kasztanowca, aloesu i kamfory.
  • Szybko się wchłania i natychmiastowo działa
    Dzięki ziołom ALVEO i ekstraktowi z konopi w postaci lekkiej emulsji.

Moja Opinia :

Do przetestowania otrzymałam trzy próbki produktu. Krem ma odpowiednią konsystencję. Nie jest zbyt rzadka, ani zbyt gęsta. Posiada także dość intensywny, ziołowy zapach oraz lekko żółtą barwę. Produkt bardzo dobrze rozprowadza się, a także szybko wchłania.  Jego kolejną cechą jest również błyskawiczne działanie. Czasem po przebudzeniu odczuwałam dość intensywny ból barku. W tym przypadku krem bardzo dobrze się sprawdził. Dał mi uczucie zimnego okładu i oczywiście przyniósł ulgę w bólu, za co byłam mu bardzo wdzięczna. Produkt ma również inne zastosowania. Ja jestem zadowolona z działania tego produktu i polecam go :)

13 komentarzy:

  1. Świetne produkty, jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezle :) ale te probeczki sa slodkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy produkt, ostatnio wiele słyszałam o kosmetykach tej firmy ale jeszcze żadnego nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, zywokost bardzo pomaga w różnych bólach mięśniowych i kostny, mam z niego nalewke która wcieram gdy mam skurcze łydek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie produkty,zawsze coś w domu się znajdzie co działa na bolące 'kości' :-)
    Chętnie bym ten krem relaksujący wypróbowała:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię jak się szybko wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy :) a najważniejsze, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kasztanowcem na nogi najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny krem! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym spróbowała go ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, że nawet taka mała próbka dała odczuć efekt :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)