Obserwatorzy bloga

wtorek, 7 kwietnia 2015

Biała czekolada na gorąco Diemme

 Prawie trzy tygodnie temu w ramach współpracy z firmą Konesso otrzymałam do przetestowania białą czekoladę na gorąco Diemme. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu ;)


Od Producenta : 

Doskonała, gęsta biała czekolada na gorąco prosto z Włoch! Czekolada na gorąco marki Diemme to gwarancja wysokiej jakości i niepowtarzalnego, kremowego smaku. Biała czekolada na gorąco Diemme zawiera w sobie prawdziwą białą czekoladę w przeciwieństwie do wielu napojów czekoladopodbnych dostępnych na rynku pod nazwą "czekolady".

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
  • W ekspresie ciśnieniowym - wlewamy 150 ml mleka do dzbanka i wsypujemy 25g czekolady (około 4 łyżeczki); po wymieszaniu napój spieniamy przy użyciu dyszy. Pod wpływem temperatury czekolada gęstnieje. Chcąc uzyskać gęstszą konsystencję należy wsypać 25 g czekolady do 120 ml mleka.
  • W naczyniu podgrzewanym na ogniu - na kuchence gazowej lub elektrycznej - do naczynia z mlekiem wsypujemy czekoladę; trzeba ją stale mieszać tak aby się nie przypaliła i osiągnęła odpowiednią konsystencję.
Opakowanie: 500g

Skład: cukier, skrobia kukurydziana, biała czekolada (26%) (cukier, tłuszcz kakaowy, mleko w proszku, laktoza, serwatka z mleka w proszku, emulgator: lecytyna sojowa, aromat waniliowy), aromaty, sól, barwnik: E160a


 Moja Opinia :

W dużym, ładnym pojemniku znajdował się woreczek białej czekolady w proszku 500g. Ponadto otrzymałam także plastikową miarkę do odmierzania produktu. Ponieważ nie posiadam ekspresu ciśnieniowego, przygotowywałam napój w naczyniu za pomocą kuchenki gazowej. Przygotowanie takiej czekolady jest oczywiście bardzo proste. Możemy sami ustalać konsystencję czekolady. Zależy ona od ilości proszku, jaką zużyjemy. Bardzo lubię białą czekoladę, więc chętnie rozpoczęłam testowanie produktu. Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć, że napój wygląda jak mleko. Różnicą jest jednak zapach czekolady. Spodobał mi się aromat przygotowanego napoju, który jest bardzo przyjemny. Od razu po spróbowaniu polubiłam także jego smak. Co ważne, nie wyczuwałam w nim żadnej chemii. Cieszę się, że mogłam przetestować ten produkt. Polecam wypróbować szczególnie tym, którzy lubią gorące napoje tego rodzaju :)

20 komentarzy:

  1. Ale mi smaka narobiłaś tą czekoladą, uwielbiam czekoladę, a białą szczególnie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy białej czekolady nie piłam, zaciekawiłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym jej spróbowałą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no bardzo lubie ale skład przerazajacy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam możliwość picia białej czekolady i dla mnie - największej fanki właśnie białej czekolady - jest to strzał w dziesiątkę :) Nie wiem jak smakuje tej firmy, ale zapewne przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię białej czekolady :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ojejuuuu ! muszę to mieć! :)
    uwielbiam czekoladę!

    JUSTEST
    justest-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam białą czekoladę ^^!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie! : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)