Obserwatorzy bloga

niedziela, 5 kwietnia 2015

Odświeżacz powietrza Ardor ;)

Ponad dwa tygodnie temu rozpoczęłam testowanie odświeżacza do powietrza Amber marki Ardor, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Aureus-it. Zapraszam na recenzję produktu ;)


 Od Producenta :

Nuty zapachowe:
  • pomarańcza
  • bergamotka
  • liczi
  • jaśmin
Amber, to zapach, który przypadnie do gustu zwolennikom pomarańczy, bergamotki i róży, które połączone razem tworzą niezwykle orientalny zapach. Odświeżacz powietrza Ardor® w sprayu zdominuje pomieszczenie zapachem liczi i jaśminu, z elementami pomarańczy i bergamotki.


Moja Opinia :

Odświeżacz powietrza znajduje się w solidnej, estetycznej butelce z atomizerem o pojemności 250ml. Jego zaletą jest już sam wygląd, ponieważ elegancki design produktu sprawia, że spokojnie można go postawić w każdym pomieszczeniu. Dostępne są różne warianty zapachowe. Można wybierać spośród sześciu. Orientalny zapach, który otrzymałam bardzo mi się spodobał. Przypominał mi moje ulubione perfumy. Po rozpyleniu, zapach unosi się w dużej części mieszkania. Nie jest mdły, duszący, ani nachalny. Wręcz przeciwnie - bardzo przyjemny dla nosa. Jego kolejną cechą jest trwałość. Nawet po jednym psiknięciu zapach jest wyczuwalny przez długi czas. Uważam, że warto rozejrzeć się za tymi odświeżaczami :)

11 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za taką formą dozowania ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. super recenzja :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie pojemniki ale firmy nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście prezentuje się ciekawie. Nie widziałam go nigdzie .

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach na pewno by mi się spodobał. to moje nuty

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach powinien mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ta butelka czasem nie jest do takiego specjalnego urządzenia, bo ta końcówka tego sprayu na to by wskazywała... ale może się mylę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda to ze pasuje to jako wklad do Freshmatica z Air Wicka, a przynajmniej tak mi się wydaję.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)