Obserwatorzy bloga

piątek, 29 maja 2015

"Książka Pod Tytułem. Tom 1"

 W ramach współpracy z Wydawnictwem Kaktus miałam okazję zapoznać się z książką "Książka Pod Tytułem. Tom 1". 
Dzisiaj trochę Wam o niej opowiem :)


Od Producenta : 

 To jest dziwna książka (bo nie potrzebuje Wi-Fi do działania). Sam nadajesz jej tytuł. Sam jesteś bohaterem tej książki.
Tylko od Ciebie zależy, czy będziesz prawdziwym artystą. A może kreatorem? A może wolisz być wirusem komputerowym? Proszę bardzo… To twoja książka!
Wykonuj polecenia i baw się najlepiej, jak potrafisz. Możesz ją ciąć, giąć i miziać palcem, jak ekran swojego smartfona.
Pokaż kolegom/koleżankom efekty twoich artystycznych działań. Wrzucaj efekty swoich działań na Face'a, YouTube'a i Twitter'a!
Sprawdź, czy jesteś kreatywny. Czy jesteś pomysłowy. Czy potrafisz się TAKĄ książką bawić.
Tylko czy jesteś pewien, że to jest… książka? Obudź swoją wyobraźnię i zacznij działać! Zmień tę (Nie) książkę w coś wyjątkowego!




 Moja Opinia : 

Myślę, że książka już samą okładką przyciąga uwagę. Z pewnością jest ona bardzo oryginalna i do tej pory nie miałam żadnej książki tego rodzaju w swoich rękach. Może niektórzy z Was słyszeli o "Zniszcz ten dziennik", do której ta książka jest właśnie podobna. Sami możemy nadać jej tytuł. Myślę, że autor przeznaczył ją głównie dla dzieci, zwłaszcza tych w wieku szkolnym. Na każdej stronie znajdują się inne zadania. Wiele z nich dotyczą właśnie tematu szkoły. Polecenia są ciekawe, proste, zrozumiałe i wymagają od nas kreatywności. Ilustracje są ładne oraz ciekawe. Z książką można zrobić wszystko, czego tylko się zapragnie. Można wyładować na niej swoją złość, podrzeć ją, pomalować, pociąć. Do wykonania wielu zadań potrzebne są nożyczki. Uważam, że ta książka może być bardzo przyjemnym źródłem rozrywki. Ponadto korzystanie z niej pobudza wyobraźnię i sprawia, że będziemy bardziej kreatywni i pomysłowi.




15 komentarzy:

  1. fajan teraz modne sa takie kreatywne ksiazki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją mam i jeszcze drugi tom, rewelacyjne są te książki, bardzo kreatywne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. interesująca i rozwojowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i można się przy niej fajnie bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba jest moda na takie książki obecnie

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się, rozwija kreatywność

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, bardzo chciałabym taką mieć w posiadaniu : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna książka, fajnie będzie otworzyć ją po latach....

    http://testomaniatestowanieproduktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna książka, fajnie będzie otworzyć ją po latach....

    http://testomaniatestowanieproduktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)