Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 4 maja 2015

Sally Hansen Miracle Gel

Dzisiaj podzielę się z Wami moją opinią na temat lakierów żelowych Sally Hansen Miracle Gel. Do przetestowania otrzymałam (od lewej) : 560 Spice Age, Top Coat oraz 240 B Girl :)


Od Producenta :

Prawdziwy żelowy manicure, który możesz wykonać w domu. 2 proste kroki bez lampy UV. Wybieraj spośród 12 odcieni. To rewolucja w manicure. Tylko od Sally Hansen.
Krok 1
Nałóż 2 warstwy lakieru Miracle Gel

Krok 2
Nałóż 1 warstwę Top Coat Miracle Gel

Naturalne światło zapewni utwardzenie i trwałość!



Moja Opinia :

Aplikację lakieru ułatwia szeroki i wygodny pędzelek. Konsystencja również jest w porządku - na szczęście lakiery nie są zbyt rzadkie i nie rozlewają się. Producent zaleca pokrycie płytki paznokci dwiema warstwami, a następnie nałożeniem Top Coatu. Jedna warstwa lakieru 240 B Girl nie wystarcza, ponieważ tworzą się prześwity, natomiast 560 Spice Age całkowicie pokryje płytkę paznokci. Uważam, że lakiery schną dość szybko, więc nie musiałam zbyt długo czekać na to, aby nałożyć kolejną warstwę, co bardzo mnie ucieszyło. Sądzę, że kolory wyglądają ładnie na paznokciach, są pełne blasku. Trwałość oceniam o wiele lepiej niż w przypadku standardowych lakierów, ponieważ nie oszczędzałam swoich paznokci, a lakier i tak spokojnie utrzymywał się przez cały tydzień. Dopiero po tym upływie czasu zaczął odpryskiwać. Co prawda, producent wspominał o dwutygodniowej trwałości, jednak ja jestem zadowolona z efektu.

29 komentarzy:

  1. Mięta najbardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brąz jest okropny, ale miętkę chętnie sama bym widziała na swoich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi już się znudził miętowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mięta bardzo ładna, ale chciałabym 14dni:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki, ten miętowy szczególnie mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten niebieściutki jest śliczny<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki,ale miętowy wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z SH miałam jeden lakier i był słaby ale tu ta mieta cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ciekawa jestem jak te z zessence sobie radza;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery są dobre,sama je posiadam i jestem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miętka zdecydowanie dla mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi :D Nice colors and great review :D
    I don't knew your blog but I really liked the content . And if we replaced followers? If you follow me on GFC I follow back! :D

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)