Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Bakalie do kieszeni - Mixit

Czas na recenzję przedostatniego produktu, otrzymanego w ramach kontynuacji współpracy z firmą Mixit. 
Tym razem są to Bakalie do kieszeni :)


Od Producenta :

 Mieszanka owoców i orzeszków nadająca się do każdej kieszeni, plecaka lub torebki.
 Dodaje energii podczas dnia i również podczas wyczynu sportowego. Zaskakująco szybko znika przed telewizorem.


Moja Opinia :

Bakalie, podobnie jak suszone owoce, o których już pisałam znajdują się w foliowym opakowaniu o rozszerzającym się dnie i zamknięciu strunowym z etykietką. Waga opakowania to 100 g. Muszę przyznać, że bakalie już na samym początku wzbudziły moje zainteresowanie i bardzo mi posmakowały. W ich skład wchodzą cztery rodzaje orzechów : nerkowca, brazylijskie, laskowe oraz ziemne. Ponadto w mieszance znajdziemy także migdały, pistacje, żurawinę, plasterki banana, mango, melona kantalupę i jagody Goji, z którymi pierwszy raz miałam do czynienia, lecz nie ukrywam, że polubiłam je. Mieszanka jest świetnie skomponowana. Wszystkie obecne w niej smaki idealnie się dopełniają. Opakowanie stało się puste niedługo po jego otworzeniu. "Testowanie" bakalii było dla mnie czystą przyjemnością :)

14 komentarzy:

  1. Bakalie dobra rzecz. Zwłaszcza na taki głód słodyczowy, gdy się kręcimy z pomrukiem "a zjadłbym coś słodkiego". Poszukam w sklepie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne opakowanie, a strunowe zamknięcie zabezpiecza zawartość przed wysypaniem i zachowuje aromat:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno są pyszne, uwielbiam musli z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno i mi by posmakowaly :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam bakalie, chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam :) Uwielbiam tego typu przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a kto bakali nie lubi! i bez testowania powiem, że są pyszne!;D

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paka dla każdego- zdrowa i pożywna, w sam raz dla osób, które chcą ograniczyć słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi there,
    I really like your blog! How about following each other?
    Let me know on my latest post & I follow right back!

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie coś by mi się przydało w ciągu dnia na przekąskę:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie coś by mi się przydało w ciągu dnia na przekąskę:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)