Obserwatorzy bloga

wtorek, 30 czerwca 2015

Błyszczyk BB Magic Gloss 6w1 - Eveline

 Jakiś czas temu, w ramach współpracy z firmą Eveline otrzymałam do przetestowania między innymi błyszczyk do ust BB Magic Gloss 6w1. Zapraszam na recenzję produktu ;)


 Od Producenta :





Pielęgnuje usta nadając im uwodzicielski wygląd i olśniewający blask!
POCZUJ MAGIĘ PIĘKNA!
One step to MAGIC LOOK!
Innowacyjne połączenie produktu do pielęgnacji i makijażu ust.
Odżywcza formuła bogata w unikalne składniki aktywne chroni usta przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Kompleks witamin C i E połączony z siłą olejków mineralnych intensywnie wygładza i regeneruje.
Oszałamiająca paleta magicznych i eleganckich odcieni podkreśla naturalne piękno każdej kobiety.
Błyszczyk BB Magic Gloss 6 w 1.
1 produkt, aż 6 korzyści!


Moja Opinia :

 Kolor, który otrzymałam to 102, jednak niestety nie widzę tej wersji kolorystycznej na stronie Eveline. Pojemność błyszczyku to 9 ml. Opakowanie produktu jest smukłe, a aplikator długi, elastyczny i wygodny, zakończony gąbeczką, umożliwiający łatwą aplikację. Błyszczyk faktycznie nadaje ustom blasku i odrobinę koloru. Niestety,  moim zdaniem produkt posiada jednak więcej wad niż zalet. Po pierwsze, jego konsystencja jest gęsta, aż za bardzo. Po nałożeniu, na ustach tworzą się smugi i gdzieniegdzie prześwity, które być może zauważycie na poniższym zdjęciu. Zaraz po aplikacji towarzyszyło mi uczucie lepkości, ponieważ błyszczyk pozostawia na ustach klejącą się warstwę. Ściera się po mniej więcej dwóch godzinach. Plusem jest to, że nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza ust. Mimo to błyszczyk nie spełnił moich oczekiwań :)

17 komentarzy:

  1. Masz ślicznie usta! Szkoda jednak, że sam blyszczyk okazał się problemowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ustach prezentuje się ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie testowała go mama i ogólnie jej się podoba, lecz faktycznie lepkość jest straszna...

    OdpowiedzUsuń
  4. W zasadzie, to wygląda całkiem fajnie. Szkoda jednak, że nie do końca się u Ciebie sprawdził .

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie jesteś zadowolona, ja mam dwa błyszczyki eveline ale z innych serii i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt jest swietny! chyba go kupie, bo robi delikatny efekt, a to bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt na zdjęciu bardzo mi się podoba. Szkoda, że tak źle oceniasz ten błyszczyk, bo już miałam na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że błyszczyk się nie sprawdził. Też go mam ale nie zaczęłam jeszcze używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem ladnie sie prezentuje :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor bardzo ładny, szkoda że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam wrażenie że wszędzie już wciskają te BB :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolorek taki delikatny. Nie mniej nie widziałam tych błyszczyków w szafie eveline.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny kolor i piękne masz usta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też go mam, rzeczywiście jest z tych klejących się błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo kuszący <3 podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor bardzo ładny, dlatego szkoda, że błyszczyk kiepski.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)