Obserwatorzy bloga

środa, 17 czerwca 2015

Chrupiące owoce - Mixit

W paczce od Mixit znalazły się również suszone chrupiące owoce, takie jak Banan & Truskawka, Brzoskwinia & Czereśnia, Mango & Physalis oraz Mieszanka leśna. Zapraszam na zbiorową recenzję produktów :)


Moja Opinia :

W foliowych torebkach o zamknięciu strunowym i rozszerzającym się dnie znajduje się około 20 g suszonych mrozem, czyli liofilizowanych owoców. Już samym wyglądem opakowania przyciągnęły moją uwagę i wzbudziły zainteresowanie. Po otworzeniu torebek wyczuwalny jest prawdziwy aromat owoców. Również smak suszonych owoców jest całkowicie naturalny. Są one bardzo chrupiące i myślę, że z pewnością mogą zastąpić inne, mniej zdrowe przekąski, takie jak na przykład chipsy. Oczywiście bardzo polubiłam wszystkie owoce, jednak moim ulubieńcem została mieszanka leśna, w której znajdowały się kwaśne maliny, jeżyny, truskawki oraz czarna porzeczka. Jako drugie zniknęło opakowanie Banana i Truskawki. Do tej pory ze wszystkich liofilizowanych owoców dostępnych w sklepie miałam okazję wypróbowania jedynie malin, dlatego też cieszę się, że mogłam przetestować również inne owoce :)






17 komentarzy:

  1. Jakie pyszności, wszystkie bym chrupała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi rodzice zawsze suszą sobie jabłka i zimą je chrupią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiamy suszone owoce, jak i orzechy, niemal codziennie po nie sięgamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie przekąski ,smaczne i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musza byc pyszne! :) Świetny blog może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają kusząco i pewnie po nie kiedyś sięgnę. Chociaż chyba odpuszczę sobie banany, bo nie lubie ich w tej formie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bym smakowała wszystko na raz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie przekaski zwykłyc h chipsów nie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Napewno pyszne, jadłam kiedyś jabłka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te opakowania kojarzą mi się z czasami dzieciństwa- jak jeździłam z rodzicami na Słowację, mieli tam soczki w podobnych opakowaniach. ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)