Obserwatorzy bloga

piątek, 12 czerwca 2015

Emulsja do higieny intymnej Provag

Niecałe trzy tygodnie temu dzięki portalowi Kobiecosc.info rozpoczęłam testowanie emulsji Provag do higieny intymnej. Dzisiaj podzielę się z Wami swoimi spostrzeżeniami :)


Od Producenta : 
 
Emulsja prOVag® oczyszcza + chroni + pielęgnuje okolice intymne
prOVag® emulsja to specjalistyczna emulsja do higieny intymnej dla kobiet i dzieci, która:
  • pomaga zapobiegać problemom intymnym
  • delikatnie myje i pielęgnuje,
  • łagodzi podrażnienia, nawilża, przyspiesza regenerację,
  • eliminuje nieprzyjemne zapachy.
Wykazuje działanie hamujące rozwój niekorzystnych drobnoustrojów, przy jednoczesnej promocji wzrostu Lactobacillus.
prOVag® emulsja zawiera naturalne składniki aktywne w postaci metabolitów bakterii z rodzaju Lactobacillus. Bakterie te są nieodłącznym składnikiem prawidłowej mikroflory pochwy i stanowią naturalną barierę ochronną okolic intymnych.
Zawarte w emulsji metabolity baterii z rodzaju Lactobacillus działają przeciwdrobnoustrojowo i pomagają zapobiegać rozwojowi niekorzystnych mikroorganizmów.

Moja Opinia :

Emulsja prOVag znajduje się w wygodnym, plastikowym opakowaniu z dozownikiem. Jej konsystencja jest typowa dla tego typu produktów - nie zbyt gęsta, nie zbyt rzadka. Emulsja posiada bezbarwny kolor oraz bardzo delikatny, przyjemny zapach. Produkt bardzo dobrze oczyszcza skórę, a ponadto pielęgnuje, nawilża ją. Jest delikatny. Po każdym zastosowaniu czułam się świeżo i komfortowo. Chroni przed wszelkimi podrażnieniami i łagodzi te, które już się pojawiły. Kolejną cechą produktu jest wydajność - myślę, że będę mogła nacieszyć się nim jeszcze przez długi czas. Uważam, że wszystkie obietnice producenta zostały spełnione. Mogę polecić ten produkt z czystym sercem wszystkim kobietom oraz dzieciom :)

20 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję jak skończy mi się zapasik z BingoSpa;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie kiedyś wypróbuję tą emulsję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ale ciekawa emulsja, ma razie mam jeszcze żel z rossmanna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze widzę na razie używam biolavenu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mi się kiedyś obiła ta nazwa provag. Sama używam obecnie Facelle na zmianę z Intimea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. może i spróbuje :D bo teraz mi sie już kończy obecny płyn

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa emulsja, chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę ma dziwny zapach, ale w sumie nie przeszkadza mi to jakoś szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tą emulsją :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię eksperymentować przy tych produktach, za każdym razem kupuję coś innego - może i na tę emulsję się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny produkt, ale jeśli chodzi o higienę intymną to wręcz nie wskazane są ciągłe zmiany kosmetyków używanych do higieny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam,ale na pewno wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo polecam jestem alergikiem i ku zdziwieniu nic mi się nie dzieje, a doskonale nawilża i łagodzi podrażnienia. To mój ulubiony produkt. kupiłam ją z ręcznikiem w promocji za 9,9 zł w aptece internetowej http://www.aptekagemini.pl/search?st_search[search]=provag&st_search[and_search]=1&st_search[detail]=

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)