Obserwatorzy bloga

niedziela, 14 czerwca 2015

Kasza do kieszeni - Mixit

 Pierwszym produktem, który otrzymałam w ramach kontynuacji współpracy z firmą Mixit jest Kasza do kieszeni - jagody w ryżu. 
Zapraszam na recenzję ;)


Od Producenta : 

 Bezglutenowa kasza ryżowa z jogurtem i jagodopodobnymi owocami... Zalej po prostu 50g wrzątkiem (100 ml) i masz pyszne danie na śniadanie. 

Składniki: kasza ryżowa błyskawiczna; cukier; jogurt w proszku; mleko w proszku błyskawiczne; sól; prebiotyki, liofilizowane maliny, truskawki, czarna porzeczka i jeżyny.


 Moja Opinia :

Kasza znajduje się w małym opakowaniu z etykietką. Jedno opakowanie podzieliłam na dwie porcje. Kasza jest bardzo prosta, łatwa i szybka w przygotowaniu. Wystarczy zalać ją zagotowanym mlekiem i gotowe. Wtedy kasza uzyskuje gęstą konsystencję. Uważam, że idealnie nadaje się na śniadanie - jest pożywna i przez dłuższy czas po zjedzeniu jej nie odczuwałam głodu. Bardzo lubię tego typu produkty, więc kasza ryżowa również mi posmakowała. Znajdziemy w niej owoce liofilizowane, czyli suszone mrozem : maliny, truskawki, jagody oraz czarną porzeczkę, które dodatkowo wzbogacają smak kaszy. Głównie ze względu na walory smakowe, ale i nie tylko, produkt oceniam bardzo dobrze.


16 komentarzy:

  1. Mój mąż uwielbia takie rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za produktami w proszku, aczkolwiek wyglada smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda zdrowo, ale nie przepadam za kaszą, więc nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kaszki na śniadanie, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba by mi nie zasmakowało, ale fajna sprawa takie cuś na szybko ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja osobiście nie sięgam po "torebkowe" jedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa na szybką przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tego typu produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często jem kaszki dla dzieci z Biedronki ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie lubię produktów w proszku,bo to już nie to samo. :( ale od czasu do czasu w zimie w pracy sięgnę po rozgrzewająca zupkę z torebki

    OdpowiedzUsuń
  11. to coś dla mnie do pracy, muszę wypróbować, wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie szybkie dania do" zalania ":) Myślę ,że by mi też posmakowała :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)