Obserwatorzy bloga

piątek, 5 czerwca 2015

Kontynuacja współpracy z Mixit

Jakiś czas temu otrzymałam propozycję kontynuacji współpracy z firmą Mixit. Ostatnio kurier przywiózł mi paczkę, której zawartość to :

- majowa mieszanka musli,
- batonik Mixitka Kokos & Czekolada,
- batonik Mixitka Czereśnie & Migdały,
- batonik Mixitka Czarna porzeczka,
- batonik Mixitka Pomarańcza,
- batonik Mixitka Jabłko & Cynamon,
- batonik Mixitka Jagody Goji + Espresso + Czekolada,
- kasza do kieszeni Jagody w ryżu,
- bakalie do kieszeni,
- chrupiące owoce Banan & Truskawka,
- chrupiące owoce Mieszanka leśna,
- chrupiące owoce Brzoskwinia & Czereśnia,
- chrupiące owoce Mango & Physalis.

Z przyjemnością zabrałam się za testowanie produktów :)




23 komentarze:

  1. Spora paczucha; * smacznych testów Kochana; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Spora paczucha; * smacznych testów Kochana; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo nie słyszałam jeszcze o współpracy z taką firmą i o tej firmie :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ile smakołyków, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ale wiele produktów, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! Jestem ciekawa jak się sprawdzą;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No paczka jest niesamowita, nigdy nie miałam styczności z tego typu produktami, albo po prostu nie zwróciłam na nie uwagi, gdzie w Polskich sklepach mogę je dostać?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)