Obserwatorzy bloga

środa, 3 czerwca 2015

Masła orzechowe - Primavika

 W ramach współpracy z firmą Primavika otrzymałam do przetestowania dwie wersje masła orzechowego : z wiórkami kokosowymi oraz z płatkami czekolady (piegowate). Zapraszam Was na recenzję produktów :)


 Od Producenta :

Masło orzechowe z wiórkami kokosowymi/piegowate jest produktem wyjątkowo cennym pod wieloma względami. Same orzechy zawierają rekordowe ilości witaminy B3 (niacyny), która wpływa na przemiany metaboliczne w organizmie, obniża poziom cholesterolu oraz ma pozytywne działanie na układ nerwowy (koi nerwy i łagodzi stres). Wpływa też dobroczynnie na wygląd skóry i włosów. Ponadto orzechy są źródłem jedno- i wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, błonnika oraz składników mineralnych (zwłaszcza potasu). Kolejnym atutem masła orzechowego jest duża zawartość białka, które jest jednym z najbardziej wartościowych białek roślinnych. Dzięki swoim zdrowotnym właściwościom jest polecane wielu osobom, a zwłaszcza:
– wegetarianom, bo zawiera duże ilości białek
– sportowcom, gdyż orzechy ziemne zawierają argininę (aminokwas), która zmniejsza uszkodzenia mięśni po wysiłku i jest odpowiedzialna za przyrost masy mięśniowej, a także przyśpiesza spalanie tłuszczu.
– dzieciom, które uwielbiają słodkie przekąski


Moja Opinia : 

Masła znajdują się w typowych dla tego typu produktów pojemnikach, czyli w szklanych słoikach z nakrętką o pojemności 350 g. Dodatkowo były one zabezpieczone folią. Osobiście jestem wielką fanką masła orzechowego. Uwielbiam je jeść w każdej postaci, jednak pierwszy raz miałam okazję spróbować masła orzechowego z dodatkiem kokosu lub płatków czekolady. Obydwa rodzaje bardzo mi posmakowały i ciężko było mi wybrać, które jest lepsze. Masła mają bardzo ładny, przyjemny zapach i lekko słony smak. W jednym dodatkowo wyczuwalny jest aromat kokosu. Produkty przechowywałam w lodówce, jednak konsystencja masła orzechowego z kokosem stawała się bardziej gęsta, więc zaczęłam wkładać je do szafki. Jak już wspomniałam, nie potrafię dokonać wyboru. Obydwa masła w dość szybkim tempie skończyły się :)


15 komentarzy:

  1. Jejku, ja też bardzo lubię masło orzechowe ale z takimi dodatkami nie słyszałam ;o
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to piegowate to nie powiem jak wyglada xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham to masło orzechowe z kokosem ♥ Moje ulubione, ale troche drogie ;/ kupuję je za ok. 13 zł

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie jadłam masła orzechowego;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam masło orzechowe, dawno juz w sumie nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z kokosem nie potrafię sobie wyobrazić.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)