Obserwatorzy bloga

czwartek, 11 czerwca 2015

Przesyłki - trzy nowe współprace ;)

Dzisiaj pochwalę się Wam moimi przesyłkami, które otrzymałam. W ostatnim czasie udało mi się nawiązać nowe współprace.
Pierwsza paczka pochodzi od firmy Folwark. Do przetestowania otrzymałam :

- sos kebab-gyros ostry,
- sos remulada duńska,
- sos barbecue.


Niedawno dowiedziałam się, że po raz kolejny będę mogła przetestować produkty marki Eveline. W paczce znajdowały się :

- Men X-treme efekt chłodzący - głęboko nawilżający krem przeciw zaczerwienieniom 6w1,
- Men X-treme Anti-age - przeciwzmarszczkowy krem regenerujący 6w1,
- Men X-treme Matt - matujący żel do mycia twarzy 6w1,
- Men X-treme Power - krem-żel nawilżający przeciw oznakom zmęczenia,
- Mini Max quick dry & long lasting - lakier do paznokci,
- BB Magic Gloss - błyszczyk do ust 6w1,
- Cover Sensation - długotrwały podkład kryjący,
- Lacer Precision - krem do depilacji nóg,
- Koenzym Młodości - krem do depilacji 9w1,
- Arganowa mgiełka samoopalająca do twarzy i ciała 3w1,
- Rajstopy w sprayu 10w1 - efekt kremu BB,
- Pro-regenerująca maseczka żelowa do twarzy, szyi i dekoltu 5w1.


W ramach współpracy z wydawnictwem Studio Astro mogłam wybrać sobie do zrecenzowania kilka książek. Mój wybór padł na :

- Efekt Placebo - dr Joe Dispenza,
- Współczesna mowa ciała - Richard Webster,
- Chemia w pożywieniu - dr Hans-Ulrich Grimm,
- Liczby zdrowia - Violetta Kuklińska-Woźny,
- Wiem co myślisz - Sekret czytania w myślach - Thorsten Havener,
- Jak rozwinąć naturalną intuicję - Sherrie Dillard.



18 komentarzy:

  1. Gratuluję współprac, szczególnie paczka od Eveline jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile fajnych rzeczy do przetestowania, gratuluję i miłych testów oraz czytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Kochana współpracy i życzę przyjemnych i smacznych testów;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Eveline- mnie się chyba nigdy nie uda :P
    Książki też ciekawe:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też testuję Eveline w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawią mnie te nowości od Eveline!

    OdpowiedzUsuń
  8. Różności super, Eveline też mam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jaka paka od Eveline :) Gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie z Twoich współprac będę i ja testować ;) ale Eveline to Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)