Obserwatorzy bloga

wtorek, 16 czerwca 2015

Płyn micelarny 3w1 Ritual Care - Sensilis

Dokładnie dwa tygodnie temu w ramach współpracy z firmą Sensilis rozpoczęłam testowanie Płynu micelarnego 3w1 Ritual Care, o którym dzisiaj kilka słów napiszę :)

Od Producenta :

SENSILIS RITUAL CARE płyn micelarny 3w1 oczyszczający. Szybki sposób na oczyszczenie skóry jednym muśnięciem. Zastępuje mleczko oczyszczające, tonik i płyn do demakijażu oczu. Nałożony na skórę tworzy strukturę Miceli, w których zanieczyszczenia skóry zostają uwięzione. Delikatnie oczyszcza skórę nie eliminując jej naturalnej mikroflory.
Sensilis zainspirowany doskonałością natury stworzył linię produktów do codziennej pielęgnacji. RITUAL CARE z naturalnymi składnikami do oczyszczania i pielęgnacji skóry z maksymalną delikatnością. Mimoza, Bambus oraz Proszek ryżowy wśród innych ekskluzywnych składników stanowią podstawę szerokiego zakresu zabiegów; począwszy od najbardziej efektywnego oczyszczania po wyjątkowo doskonałe złuszczanie naskórka. Unikalnie zmysłowa konsystencja zapewnia wyjątkowy komfort używania nawet najbardziej wrażliwej cerze sprawiając, że codzienna pielęgnacja skóry staje się prawdziwym rytuałem piękna.


Moja Opinia :

Płyn znajduje się w plastikowej, przezroczystej butelce z nakrętką. Dzięki wygodnemu dozownikowi, na wacik zaaplikujemy odpowiednią ilość produktu. Posiada on subtelny, całkiem przyjemny zapach. Jego zaletą jest wydajność - używam go od dwóch tygodni, a wciąż jakby go nie ubywało. Przede wszystkim płyn jest skuteczny. Bardzo dobrze radzi sobie z oczyszczaniem skóry twarzy i zmywaniem makijażu także z okolic oczu i ust. Co ważne, jest delikatny i nie podrażnia skóry lub oczu. Nie odczuwam żadnego pieczenia czy szczypania. Zmywa nawet mocny makijaż w szybkim czasie. Nie wymaga to żadnego pocierania - wystarczy przyłożyć do oczu wacik nasączony płynem. Produkt nie przesuszył mojej skóry, a po aplikacji nie pozostawiał na niej tłustej, klejącej się warstwy. 
Bardzo polubiłam ten produkt i z chęcią go używam :)

11 komentarzy:

  1. fajny :) podoma mnie się :) ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, fajnie że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm bym zobaczyły czy u mnie daje radę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam go wcześniej, mam chęć wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam styczności z tą marką. Świetnie, że dobrze sobie radzi z oczyszczaniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez nie miałam okazji stosowac tego płynu, ale skoro polecasz, a zawsze własnie dobrze piszesz o kosmetykach i masz do nich nosa, wiec sama z checia go wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo polubiłam się z tą marką :) właśnie napisałam recenzje kremu nawilżającego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja musze dodac ze dla mnie to tez jest swietna marka i jestem bardzo zadowolona z działania na moją skórę. Kremy sa rewelacyjne i dają dobre efekty.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)