Obserwatorzy bloga

czwartek, 25 czerwca 2015

Sosy Folwark ;)

 W ramach współpracy z firmą Folwark otrzymałam do przetestowania trzy sosy : Kebab-gyros ostry, Barbecue, Remulada duńska. 
Zapraszam Was na recenzję produktów :)


Od Producenta :

Kebab-gyros ostry - Dla wielbicieli pikantnych smaków mamy wersję ostrzejszą. Z charakterem!
Sos majonezowy o lekkiej konsystencji i
wyrazistym, ostrym smaku papryki chilli.
Znakomity do potraw kuchni etnicznych oraz mięs
z grilla.

Remulada duńska – Skarb narodowej kuchni Danii
w polskim wydaniu.
Gęsty majonezowy sos z warzywami
(kapusta, ogórek, cebula) o lekkim smaku curry.
Wyśmienity do jajek, wędlin, żółtego sera i grillowanych warzyw. Doskonale uzupełnia
paluszki, chipsy, nachosy i świeże warzywa.

Sos barbecue – najbardziej popularny sos na świecie, w Ameryce niezastąpiony towarzysz każdego steaka
Klasyczny ciemny sos pomidorowy roztaczający
aromat dymu wędzarnianego.
Wspaniale współgra ze smakiem grillowanych
mięs, kurczaka w panierce, frytek, a nawet pizzy.


Moja Opinia :

Sosy znajdują się w plastikowych opakowaniach z nakrętką. W  butelce znajduje się po 410g sosu kebab-gyros oraz remulady duńskiej, natomiast sosu barbecue - 460g. Konsystencja sosów majonezowych nie jest zbyt gęsta, lecz odpowiednia, typowa dla tego typu produktów. Zaraz po spróbowaniu sosu kebab-gyros możemy poczuć jego ostry, pikantny smak, który nadaje mu papryka chili, obecna w składzie. Sos barbecue ma specyficzną, ciemną barwę i intensywny zapach, za który odpowiedzialny jest aromat dymu wędzarniczego. Obydwa produkty idealnie nadają się do mięs, frytek i innych fast-foodów. Moim ulubieńcem została jednak remulada duńska, czyli sos z warzywami, którego smak jest łagodny i delikatny. U mnie znalazł on swoje zastosowanie zwłaszcza w przygotowaniu kanapek z wędliną i innymi dodatkami. Podsumowując, sosy oceniam bardzo dobrze i z przyjemnością zajęłam się ich testowaniem  :)

11 komentarzy:

  1. Lubię takie sosy, chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie trafiłam na sos tego typu, który byłby na tyle pikantny, by mnie zadowolić :D Moja buzia jest wymagająca i skalę ostrości mierzy już w papryczkach xDD haha Ale chętnie bym spróbowała go :D Pozostałe w sumie też :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham sosy moje uzaleznienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy jeszcze nie widziałam tych sosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam duński i był dobry pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja szukam sosu barbecue słodko ostrego i znaleźć nie mogę.... jedynie Lidl z okazji tygodnia kuchni Azjatyckiej miewa, a tak to kurde ze świecą szukać alternatywy

    OdpowiedzUsuń
  7. mniamm, uwielbiam takie sosy jako dodatek do dań

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)