Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Strogonow - Primavika

 Dzisiejszy post poświęcam kolejnemu produktowi, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Primavika. 
Jest to Strogonow w wydaniu wegetariańskim :)


Od Producenta :

Strogonow jest klasyczną i jedną z najbardziej znanych na świecie potraw kuchni rosyjskiej. Tradycyjnie przygotowany był z polędwicy wołowej, jednak dla wegetarian przygotowaliśmy specjalną wersję opartą na proteinie sojowej, co pozwoli im spróbować tej tradycyjnej potrawy.
Strogonow ze słoika należy przelać do garnka i podgrzać, a następnie co najważniejsze w tym daniu połączyć ze słodką śmietaną (lub śmietaną sojową) i zagotować! Ewentualnie można również doprawić solą, papryką lub pieprzem, a także wzbogacić smażonymi pieczarkami lub ogórkiem konserwowym.


Moja Opinia :

Strogonow znajduje się w szklanym słoiku o pojemności 420g, zupełnie tak jak pulpety wegetariańskie tej samej marki, o których już pisałam. Po otworzeniu słoika wyczuwalny jest pomidorowy aromat. W sosie znajdziemy również cebulę. Co oczywiste, głównym składnikiem strogonowa jest jednak teksturowane białko roślinne sojowe. Kawałki, które tam zobaczymy do złudzenia przypominają kawałki mięsa. Smakują tak, jak kotlety sojowe, które nawiasem mówiąc bardzo lubię. Strogonow należy przelać do garnka, dodać śmietany i podgrzać. Można również samemu doprawić i/lub wzbogacić jego smak własnymi dodatkami, wedle uznania. Strogonow jest smacznym daniem, które przygotujemy w bardzo prosty i szybki sposób :)

14 komentarzy:

  1. wygląda człekiem smacznie, ja rzadko kupuję gotowe dania ze słoików.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie się raczej nie kupuje takich rzeczy, ale wygląda całkiem apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój póki co czeka na otwarcie, już nie mogę się doczekać aż go spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta firma ma dobre masło orzechowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie :-) ja gdy nie mam czasu na nic konkretniejszego, często sięgam po dania ze słoiczka :-) szybko i wygodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za strogonovem, ale ten wygląda pysznie :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Od czasu gdy się przejechałam na takim gotowym daniu, nie kupuję, ale może to i dobre by było

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie jadłam ale mam ochotę ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie jadłam niczego ze słoika :P nie wiem czy mam ochotę spróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze co o tym slysze ;p moze nawet sprobuje ;p

    ZAKREDCONA a ogorkow nie jadlas ze sloika??? ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)