Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 6 lipca 2015

Krem do precyzyjnej depilacji nóg, krem do depilacji nóg 9w1 - Eveline

 Tym razem przygotowałam dla Was zbiorową recenzję dwóch kremów do depilacji, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Eveline. Mowa o kremie do precyzyjnej depilacji nóg  oraz kremie do depilacji nóg 9w1 :)


KREM DO DEPILACJI 9 w 1 z serii Koenzym Młodości, oparty na innowacyjnej formule o silnych właściwościach pielęgnacyjnych, zapewnia błyskawiczny efekt długotrwale gładkiej skóry, bez podrażnień i uczucia ściągnięcia.
Dzięki recepturze bogatej w substancje nawilżające doskonale się rozprowadza oraz pozostawia skórę jedwabiście gładką i miękką w dotyku. Skutecznie i bezboleśnie usuwa nawet silne owłosienie. Zapobiega odrastaniu włosków. Bez parabenów.
MULTIFUNKCYJNA FORMUŁA 9 W 1
  1. Delikatna kompozycja zapachowa zapewnia maksymalny komfort stosowania.
  2. Skutecznie i bezboleśnie usuwa nawet silne owłosienie.
  3. Zapewnia długotrwały efekt gładkiej skóry.
  4. Intensywnie pielęgnuje skórę nóg.
  5. Witamina E i alantoina doskonale nawilżają i uelastyczniają skórę.
  6. Koenzym Q10 zmiękcza skórę i zapobiega przesuszaniu się naskórka.
  7. Bogata receptura wspiera procesy regeneracyjne.
  8. Błyskawicznie działająca formuła nie wywołuje podrażnień i reakcji alergicznych.
  9. Posiada silne właściwości łagodzące.
SKŁADNIKI AKTYWNE :  Koenzym młodości Q10, Witamina E, Alantoina


KREM DO PRECYZYJNEJ DEPILACJI NÓG oparty na rewolucyjnej formule LASER SMOOTHTM, inspirowanej zabiegiem trwałej depilacji owłosienia, z precyzją lasera identyfikuje i usuwa nawet najkrótsze włoski. Zapewnia natychmiastowy efekt spektakularnej gładkości nóg, zbliżony do rezultatów osiąganych w depilacji laserowej. Osłabia mieszki włosowe, hamuje czynnik wzrostu włosów i sukcesywnie zmniejsza ich gęstość, powodując znaczne wydłużenie odstępów między kolejnymi zabiegami.

UNIKALNA FORMUŁA LASER SMOOTHTM:

Kompleks CAPISLOWTM opóźnia odrost włosków oraz skutecznie zapobiega ich wrastaniu, by ekstremalnie przedłużyć efekt gładkości skóry po każdym zabiegu depilacyjnym.
Technologia AQUA-RETAINTM, stworzona na bazie kwasu hialuronowego, wykazuje silne działanie łagodzące, ochronne i antyoksydacyjne. Zapewnia 100% ochrony przed przesuszeniem i podrażnieniem. Formuła bogata w masło shea, olejek arganowy oraz witaminę E silnie nawilża, ujędrnia i przywraca uczucie komfortu. Dodatkowo, dzięki zawartości COLLASURGE LQTM, krem kompleksowo pielęgnuje skórę, nadając jej jedwabistą gładkość, elastyczność.


Moja Opinia :

Opakowania kremów są typowe dla tego typu produktów - plastikowe tubki z nakrętką. W zestawie znalazły się oczywiście szpatułki do nakładania i zbierania kremu. Zapach również jest standardowy - do przyjemnych z pewnością nie należy, lecz myślę, że można się przyzwyczaić. Zdecydowałam się na zbiorową recenzję kremów, ponieważ nie widzę dużej różnicy między nimi. Wszystkie kremy do depilacji, jakich używałam nigdy się u mnie nie sprawdzały. Nie byłam zadowolona z uzyskanych efektów. Niestety w tym przypadku również tak się stało. Po upłynięciu trzech minut od nałożenia sprawdziłam, czy krem już zaczął działać i okazało się, że muszę przedłużyć swój czas oczekiwania do dziesięciu minut. Co do efektu - kremy rozpuszczają tylko pewne części włosów, ich działanie nie jest dokładne, a po depilacji nie uzyskałam obiecanej gładkości nóg. Myślę, że u osób, które mają cienkie i delikatne włoski dwa wspomniane produkty mogą się sprawdzić, jednak ja do tych osób nie należę. Plusem kremów jest to, że nie podrażniły mojej skóry. Podsumowując, wolę zostać przy zwykłych maszynkach do depilacji ;)

21 komentarzy:

  1. Nie stosuję tego typu kremów, szkoda że się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  2. nice product dear;) xoxo

    http://glampond.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie przepadam za tego typu produktami. U mnie one też się jakoś nie sprawdzają, a poza tym drażni mnie ich zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie podobnie, żaden krem się nie sprawdził :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie podobnie, żaden krem się nie sprawdził :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam jeden krem do epilacji niebieski z eveline do skóry wrażliwej i byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kremy do depilacji stosuję do wąsika ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety mam grube włosy i takie produkty u mnie się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że kiepsko się spisują

    OdpowiedzUsuń
  10. Działanie takich kremów w dużej mierze zależy od rodzaju włosków.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Próbowałam wielu kremów do depilacji i też jakoś zawsze wracam do maszynki do golenia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czemu ale jeszcze nigdy nie skusiłam się na kosmetyki tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja najczęściej używam do depilacji jednak depilatora.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety takie kremy też się nie sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kremy do depilacji u nas w ogóle się nie sprawdzają niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  16. kompletnie nie uzywam takich kosmetgykow ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja stosuję takie kremy wyłącznie do depilacji bikini.

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślałam, że lepiej wypadną

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)