Obserwatorzy bloga

piątek, 31 lipca 2015

Krem przeciwzmarszczkowy 6w1 Men X-treme Eveline

 Tym razem przygotowałam dla Was recenzję regenerującego kremu przeciwzmarszczkowego 6w1 Men X-treme, który otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą Eveline.


Od Producenta :

MEN X-TREME to innowacyjna seria do kompleksowej pielęgnacji męskiej skóry. Zaawansowane formuły bogate w składniki ANTI-AGE, błyskawicznie likwidują oznaki zmęczenia i widocznie spłycają zmarszczki.

PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM REGENERUJĄCY

Silnie ujędrniająca formuła kremu zapewnia wielokierunkowe działanie redukujące zmarszczkii opóźniające proces starzenia się skóry. Zwiększa dotlenienie komórek, dostarcza energii oraz stymuluje metabolizm skóry, zapewniając cerze świeży wygląd. Regeneruje, ujędrnia i napina skórę. Redukuje linie mimiczne i zmarszczki a także zapobiega powstawaniu nowych.
TRIPLE FORCE X-TREME ANTI-AGETM – Technologia na bazie trzech innowacyjnych składników: MATRIXYL®3000, MATRIGENICS.14 G i ENERGISOMY Q10, zapewnia intensywną redukcję zmarszczek już po 14 dniach stosowania kremu.
PRO-RETINOL - czysta forma witaminy A - wygładza skórę, poprawia koloryt, likwiduje przebarwienia. Stosowany regularnie przez kilka tygodni, zaczyna oddziaływać na skórę właściwą - pojędrnia ją i odbudowuje zniszczone włókna kolagenowe odpowiedzialne za jej sprężystość.


Opinia :

Testowaniem produktu zajął się mój tata. Opakowanie kremu to miękka, plastikowa tubka o pojemności 50 ml. Posiada on bardzo przyjemny, męski zapach, który przez jakiś czas utrzymuje się na skórze. Krem ma biały kolor. Jego konsystencja nie jest zbyt gęsta, ani zbyt rzadka. Łatwo rozprowadza się na skórze i dość szybko się wchłania. Na ten moment nie mogę ocenić, czy krem faktycznie wygładza zmarszczki i opóźnia proces starzenia się skóry. Mogę jedynie napisać, że po zastosowaniu skóra twarzy jest jędrna, sprężysta oraz bardziej napięta. Krem jest łagodny dla skóry. Nie zapychał jej i nie spowodował żadnych podrażnień. Podsumowując, produkt sprawował się przyzwoicie i myślę, że jest wart wypróbowania :)

8 komentarzy:

  1. Czytałam dużo recenzji na temat tego kremu :-). Ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój nie lubi kremów :P może przyjdzie czas kiedy go przekonam

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu mnie zadziwiacie, znowu Eveline z kremem dla mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już sporo o tych produktach i widzę, że się dobrze sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że spodobałby się mojemu tacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ukochany również go testuje. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)