Obserwatorzy bloga

niedziela, 5 lipca 2015

Lakier do paznokci miniMAX - Eveline

 Kolejnym produktem, który otrzymałam w ramach kontynuacji współpracy z firmą Eveline jest lakier do paznokci miniMAX quick dry & long lasting. Zapraszam na recenzję ;)


Moja Opinia :

Odcień, który otrzymałam to 804. Na zdjęciu prezentuje się jak typowy róż, jednak w ostrym świetle wygląda on raczej jak neon. Gama kolorów jest naprawdę bardzo szeroka. Buteleczka jest standardowa, szklana, a jej pojemność to 5 ml. Pędzelek jest natomiast wąski i wygodny. Konsystencja lakieru jest moim zdaniem idealna - nie zbyt wodnista, nie zbyt gęsta. Myślę, że wystarczy już jedna warstwa, aby dokładnie, bez żadnych prześwitów pokryć płytkę paznokcia. Kolejnym, dużym plusem lakieru jest dla mnie także to, że bardzo szybko schnie, co jest dla mnie bardzo ważne. Produkt ma jedną wadę, którą jestem w stanie mu wybaczyć ze względu na jego liczne zalety. Z trwałością nie jest tak dobrze, jakbym tego oczekiwała - po trzech dniach niestety zaczął odpryskiwać. Mimo wszystko uważam ten lakier za godny polecenia :)


21 komentarzy:

  1. Trzy dni to długo:-) u mnie lakier wytrzymuje góra dwa dni:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love so much the color;;)xoxo

    http://glampond.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam że kolorek mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te lakiery, bardzo ładny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te mini maxy, mam kilka kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Potwierdzam, że te lakiery są na prawdę w porządku! ;)
    ___________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tan lakier, kocham ten kolor i jego trwałość, ponieważ u mnie dochodzi do 8 dni ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tą serię, śliczny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kolor,bardzo lubię te mini lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor lakieru. Mi jednak lakiery z tej serii nie sprawdzają się. Utrzymują się kilka godzin, a szkoda konsystencja i pędzelek jest idealny.
    Pozdrawiam
    http://sohipstabeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor lakieru. Mi jednak lakiery z tej serii nie sprawdzają się. Utrzymują się kilka godzin, a szkoda konsystencja i pędzelek jest idealny.
    Pozdrawiam
    http://sohipstabeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolor. W sumie u mnie żaden lakier nie trzyma się długo :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)