Obserwatorzy bloga

piątek, 3 lipca 2015

Majowa mieszanka musli - Mixit

 Czas na recenzję ostatniego produktu, który otrzymałam w ramach kontynuacji współpracy z firmą Mixit. Jest to "Majowa mieszanka" musli ;)




Moja Opinia :

W estetycznej, ładnie zaprojektowanej tubie znajdowało się 600 g mieszanki. Była ona dodatkowo zabezpieczona folią, w celu zachowania dłuższej świeżości. Bardzo lubię tego typu produkty szczególnie na śniadanie, ale nie tylko. Mieszanką zajadałam się również w ciągu całego dnia. Z reguły łączyłam ją z mlekiem lub jogurtem naturalnym. Czasem jednak spożywałam ją w takiej postaci, w jakiej jest, bez żadnych dodatków. Bardzo mi posmakowała w każdej wersji. Znajdują się w niej chrupiące składniki, czyli chipsy owsiane, płatki owsiane, kukurydziane i pszenne. Jednak nie zabrakło tam także białej czekolady, orzechów włoskich, migdałów, a także owoców. W skład mieszanki wchodzą : żurawina, morele i śliwki oraz liofilizowane truskawki i jeżyny, których jest naprawdę dużo. Dodatki te wzbogaciły smak mieszanki i sprawiły, że stała się ona jeszcze bardziej smaczna i sycąca. Po zjedzeniu takiego śniadania przez dłuższy czas nie odczuwałam głodu. Bardzo się cieszę, że mogłam po raz kolejny wypróbować produkty, w tym Mieszankę majową musli firmy Mixit ;)

22 komentarze:

  1. Chyba wszystkie ich musli są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie wygląda ta mieszanka i opakowanie ma nietypowe, nie wiedziałam jeszcze musli w takiej tubie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie produkty na śniadanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet puszka wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello,

    Amazing ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie są dostępne te mieszanki? Można je dostać przez neta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszanki i inne produkty można zamówić na stronie http://www.mixit.pl/ :)

      Usuń
    2. Dzięki nie zauważyłam, że podlinkowałaś na początku notko;]

      Usuń
  7. świetnie to wygląda ;)
    chętnie bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te mieszanki :D Pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda zachęcająco :) Owoce w musli bardzo nam smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta tuba - lubię kiedy opakowanie nadaje się do ponownego użytku, no i przy tym dobrze wygląda :). Z tego co jednak widzę na stronie producenta - nie tania to impreza, chociaż raz na jakiś czas można się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygląda- uwielbiam musli :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)