Obserwatorzy bloga

wtorek, 14 lipca 2015

Matujący żel do mycia twarzy 6w1 Men X-treme - Eveline

  Dziś przygotowałam dla Was recenzję matującego żelu do mycia twarzy 6w1 z męskiej linii Men X-treme, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Eveline.


Od Producenta : 

 MATUJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY 6 w 1
  • GŁĘBOKO OCZYSZCZA 
  • ZAPOBIEGA BŁYSZCZENIU
  • ZWALCZA NIEDOSKONAŁOŚCI
  • MATUJE
  • INTENSYWNIE NAWILŻA
  • ODŚWIEŻA        
Formuła bogata w składniki aktywne głęboko oczyszcza skórę pozostawiając ją idealnie matową i odświeżoną przez cały dzień. Żel stosowany regularnie eliminuje typowe problemy męskiej cery:błyszczenie, zaczerwienienia i szary koloryt. Intensywnie koi i błyskawicznie przywraca równowagę skórze podrażnionej goleniem.
Dzięki zastosowaniu X-TRÊME ANTI-SHINE Cleansing TechnologyTM każdego dnia perfekcyjnie oczyszcza, zwalcza niedoskonałości, odświeża i długotrwale matuje skórę. 
Kompleks MINERAL FORCE REPAIRTM łączy minerały morskie, bogate w magnez i wapń, z hamamelisem działającym łagodząco na zaczerwienienia. Usprawnia metabolizm skórny, zwęża rozszerzone pory, wzmacnia i regeneruje głębokie warstwy skóry.
  Kwas hialuronowy silnie nawilża, zatrzymuje wodę w komórkach skóry sprawiając, że na dłużej zachowuje ona młody wygląd.
Kompleks witamin (A, E, F)  poprawia jędrność i elastyczność. Sprawia, że skóra staje się miękka i gładka.


Opinia :

Testowaniem żelu zajął się mój chłopak. Opakowaniem produktu o pojemności 125 ml jest miękka tuba, zamykana na klik. Jego konsystencja jest dość gęsta, typowa dla tego typu produktów. Żel jest bezbarwny. Posiada męski, bardzo ładny i przyjemny zapach. Produkt należy nanieść na skórę twarzy i oczyścić ją okrężnymi ruchami, a następnie spłukać. Żel bardzo dobrze radzi sobie z łagodzeniem podrażnień, które pojawiają się po goleniu. Po zastosowaniu skóra twarzy jest oczyszczona, bardziej matowa i mniej się błyszczy. Kolejną właściwością żelu jest to, że pozostawia uczucie świeżości oraz nie wysusza skóry - wręcz przeciwnie. Jest ona nawilżona w odpowiednim stopniu. 
Podsumowując, produkt spełnił swoje zadania i jest godny polecenia :)

15 komentarzy:

  1. Mój chłopak też go właśnie testuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My go dopiero zaczynamy testować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie produkt się nie przyda, ale warto wiedzieć, że jest w porządku ;))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy żel, dobrze że powstają takie fajne kosmetyki dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój mężczyzna ma swoje ulubione kosmetyki i ciężko mu cokolwiek nowego podrzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo go ostatnio na blogach...

    OdpowiedzUsuń
  7. super, że nie wysusza skóry i Twój chłopak jest zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nawet nie mam komu polecić tego specyfiku

    OdpowiedzUsuń
  9. żeby mój chłopak tak chciał testować :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)