Obserwatorzy bloga

środa, 15 lipca 2015

Mydło White Soap - Enklare

Dwa tygodnie temu w ramach współpracy z firmą Enklare rozpoczęłam testowanie mydła White Soap, o którym opowiem Wam dzisiaj :)


 Informacje :


Moja Opinia : 

Otrzymane mydło było bardzo ładnie, uroczo zapakowane. Produkt kształtem przypomina pięciokąt, więc mydło już pod tym względem różni się od innych. Wygrawerowano na nim nazwę marki. Mydło jest całkowicie naturalne i jak sama nazwa wskazuje posiada biały kolor oraz całkiem przyjemny, bardzo delikatny zapach. Producent zakłada, że idealnie nadaje się zarówno do mycia ciała, jak i zmywania makijażu. Mydło nie wyślizguje się z dłoni. Jest wygodne w używaniu. Bardzo dobrze się pieni. Oczywiście, pozostawia skórę oczyszczoną i odświeżoną, jednocześnie nie wysuszając jej. Nie spowodował u mnie żadnych reakcji alergicznych. Mogą je stosować osoby o skórze wrażliwej. Mydło ma także działanie wybielające. Bardzo dobrze sprawdza się również w delikatnym praniu ręcznym. Po przetestowaniu produktu odniosłam jak najbardziej pozytywne wrażenia. Uważam go za godny polecenia :)

17 komentarzy:

  1. Także nie znam mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że można wykorzystać to mydełko nawet do odplamiania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się prezentuje to mydełko, zaciekawiło mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale wygląda na prawdę interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy mydełek jeszcze nie miałam, moja lista zakupowa jeśli chodzi o mydełka jest długa więc pewnie szybko nie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Unikam mydełek, ale ładnie prezentuje się. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące takie mydełko, mogłabym mieć!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)