Obserwatorzy bloga

niedziela, 2 sierpnia 2015

Krem-żel nawilżający 6w1 przeciw oznakom zmęczenia Men X-treme

 Kolejnym produktem z męskiej serii Men X-treme, który otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą Eveline jest Krem-żel nawilżający 6w1 przeciw oznakom zmęczenia :)


Od Producenta :

EFEKT CHŁODZĄCY
DODAJE SKÓRZE ENERGII
INTENSYWNIE NAWILŻA
REDUKUJE CIENIE POD OCZAMI
ŁAGODZI UCZUCIE ŚCIĄGNIĘCIA
USUWA MATOWY KOLORYT
SILNIE UJĘDRNIA

TRIPLE FORCE X-TREME ENERGIZETM + ENERGISOMY Q10
ENERGETYZUJĄCY KREM-ŻEL NAWILŻAJĄCY PRZECIW OZNAKOM ZMĘCZENIA o unikalnej ultralekkiej formule z delikatnym efektem chłodzącym, likwiduje niedoskonałości skóry spowodowane aktywnym stylem życia. Dodaje skórze energii niezbędnej do jej prawidłowego funkcjonowania przez całą dobę.
Intensywnie odświeża oraz skutecznie zapobiega błyszczeniu się skóry.
Stymuluje naturalne mechanizmy regeneracyjne, silnie wygładza i nawilża.
Aktywna formuła zawiera: kwas hialuronowy, ENERGISOMY Q10, HYDROMANILTM,  kofeinę, ekstrakt z żeń-szenia, ekstrakt z kasztanowca, Accacia collagen.
STOSOWANY PO GOLENIU ŁAGODZI PODRAŻNIENIA I ZAPOBIEGA
POWSTAWANIU NIEDOSKONAŁOŚCI


Moja Opinia :

Testowaniem produktu zajął się mój chłopak. Opakowaniem jest plastikowa, miękka tubka. Nie ma żadnego problemy z wydobyciem produktu. Konsystencja kremu-żelu jest lekka, nie zbyt gęsta. Zapach - typowy męski, charakterystyczny dla kosmetyków tej serii, bardzo przyjemny. Produkt należy nakładać rano i wieczorem. Tak, jak wspomniał producent po zastosowaniu pojawia się efekt chłodzenia. Skóra faktycznie jest bardziej nawilżona, wygląda lepiej, nie jest matowa i "szara". Wszelkie oznaki zmęczenia faktycznie są zredukowane i mniej widoczne. Produkt nie podrażnia i nie zapycha skóry. Myślę, że jest wart polecenia i wypróbowania :)

14 komentarzy:

  1. słyszałam o nim sporo dobrego, chyba trzeba kupić chłopakowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem czy mój chłopak byłby zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jakby się spisał u mojego faceta :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój by pewnie nawet nie chciał spróbować dziad jeden :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet nie wiedziałam, że Eveline ma taką serię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że jest taka oferta i że faceci się do niej coraz bardziej przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój facet nie korzysta z kosmetyków, nawet twarz myje wodą i mydłem. Ostatnio tak przesuszył sobie ręce, że udało mi się jego namówić na krem do rąk - znaleźliśmy taki fajny o fajnym, męskim zapachu. Skoro piszesz, że pachnie męsko i nawilża, to może kupię mu ten produkt i zacznie się przekonywać do kosmetyków... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. patrzcie faceci zaczynaja o siebie dbac xD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)