Obserwatorzy bloga

sobota, 1 sierpnia 2015

Torebka śniadaniowa Lunch & Mat - MoreThanBag

 Dzisiaj zapraszam Was na recenzję torebki śniadaniowej Lunch & Mat, którą otrzymałam w ramach współpracy z firmą MoreThanBag :)


Od Producenta :


Moja Opinia :

Pierwsze co przykuło mój wzrok w torebce to jej oryginalny design. Wzór, który otrzymałam to zielone jabłuszka, jednak na stronie dostępne są również inne, ciekawe wzory. Używanie torebki jest bardzo łatwe : wystarczy tylko umieścić kanapkę na środku, zawinąć dokoła i zapiąć na rzep - nic prostszego. Torebka ma wiele zalet. Kanapka w niej przechowywana zachowuje świeżość przez długi czas. Lunch & Mat wykonana jest z bawełny, a jej wewnętrzna strona (poniższe zdjęcie) pokryta jest folią LDPE. Tak zapakowaną kanapkę możemy zabrać ze sobą wszędzie. Torebka nie zajmuje wiele miejsca i pełni również funkcję podkładki. Dzięki temu możemy spożyć ją w każdym miejscu : w pracy, w szkole, w autobusie itd. bez martwienia się o okruszki. Wystarczy tylko rozłożyć ją na kolanach. Co ważne, wewnętrzna strona torebki jest bardzo łatwa do czyszczenia. Okruszki można poprostu wytrzepać, a wszelkie zabrudzenia wyczyścimy mokrą ściereczką. Torebkę Lunch & Mat oceniam bardzo pozytywnie. Myślę, że jest idealnym zastępcą dla torebek śniadaniowych, czy plastikowych opakowań :)


17 komentarzy:

  1. Uważam, że jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że jest wielokrotnego użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy to jest takie praktyczne...

    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktyczna i pomysłowa rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda fajnie, ale nie wiem czy sama bym używała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o niej! uważam,że jest to super gadżet ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałoby mi się coś takiego do kanapeczek na uczelnię. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie torebki są bardzo przydatne :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)