Obserwatorzy bloga

czwartek, 28 kwietnia 2016

Efektima Coconut Miracle masło do ciała

 Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję masła do ciała Coconut Miracle, które otrzymałam w ramach kontynuacji współpracy z firmą Efektima :)


Od Producenta :

Coconut Miracle masło do ciała z olejkiem kokosowym i olejkiem jojoba
Luksusowe masło do ciała z olejkiem kokosowym uznawanym często za „olej piękności”. Zalecane szczególnie do pielęgnacji skóry wrażliwej, wymagającej intensywnej pielęgnacji. Wzbogacone w drobinki z olejkiem jojoba znakomicie wpływa na poprawę kondycji skóry, zmniejszając szorstkość i suchość naskórka. Przy systematycznym stosowaniu skóra wygląda na wygładzoną, odpowiednio nawilżoną i zadbaną.


Moja Opinia :

Do testowania otrzymałam pomniejszoną wersję produktu. Masło znajduje się w plastikowym i przezroczystym słoiczku z nakrętką. Wygląda bardzo ładnie i estetycznie. Bez otwierania produktu widzimy, ile jeszcze go zostało. W środku możemy zauważyć wiele drobinek z olejkiem Jojoba, które jednak szybko rozcierają się na skórze. Ponadto, masło zostało wzbogacone o olejek kokosowy. Konsystencja produktu jest odpowiednia, dosyć gęsta. Z rozprowadzaniem produktu nie miałam żadnych problemów. Masło bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Posiada piękny, kokosowy zapach, który od razu mi się spodobał. Stosowałam go również na skórę dłoni, która w tym okresie jest trochę szorstka i przesuszona. Produkt pozostawił skórę mojego ciała nawilżoną i odżywioną, jednak nie do końca poradził sobie z moimi dłońmi, wymagającymi większego nawilżenia. Myślę, że dla osób nie borykających się z problemem bardziej wysuszonej skóry, produkt sprawdzi się idealnie :)


9 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio walczę z suchą skórą dłoni :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam to masełko od pierwszego powąchania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wczoraj nawet na jednym z blogów znalazło się to masełko w ulubieńcach, muszę je poznać.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi zostawia te czarne kropki na skórze, ale mimo to jest fajne, ładnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele pozytywów o nim czytałam, kiedyś go chętnie zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach tego masła jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)