Obserwatorzy bloga

piątek, 22 kwietnia 2016

Kolejne współprace :)

 W ostatnim czasie nawiązałam kolejne dwie współprace. Dzisiaj pokażę Wam przesyłki, które otrzymałam :)


Pierwsza przesyłka pochodzi od firmy Efektima, z którą mam przyjemność kontynuować współpracę. W środku znajdowały się :

- Pore&Matt - Control Pudrowo - matująca mgiełka do twarzy,
- Masło do ciała olejek kokosowy & olejek jojoba.


Natomiast druga paczka pochodzi od firmy PopCrop. Do przetestowania otrzymałam :

- 8 opakowań pełnoziarnistych piramidek zbożowych,
- 2 opakowania piramidek kukurydzianych.

Zabieram się za testowanie :)

12 komentarzy:

  1. Też testuję dwa produkty od Efektima :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem opinii na temat mgiełki:) pozdrawiam:) swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero od 4 maja będę testować mgiełkę, bo wtedy wracam do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masełko i mgiełkę już mam i testuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. także testuje, masełko juz bardzo polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masełko mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować te piramidki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)