Obserwatorzy bloga

środa, 20 kwietnia 2016

Powrót + nowa współpraca

To mój pierwszy post od dłuższego czasu. Niestety, wiele obowiązków i związany z tym brak czasu nie pozwalał mi na regularne pisanie recenzji oraz prowadzenie bloga. Obecnie sytuacja uległa polepszeniu, więc postanowiłam wrócić do pisania. Wracam do Was z nową współpracą, którą nawiązałam ze sklepem internetowym Mygiftdna.pl , który w swojej ofercie posiada wiele ciekawych prezentów personalizowanych. 
Do przetestowania wybrałam dwa urocze kubki dla pary. 
Recenzja pojawi się już wkrótce :)




13 komentarzy:

  1. Kubki fajne, chociaż gdyby nie serduszkowe uszka to wyglądałyby jak zwykłe z nadrukiem, a tak mają fajny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję! świetne kubki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kubki, maja bardzo duzy wybór produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno Ciebie tutaj nie było kochana :-) . Gratuluję współpracy. Cudowne kubki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten kubek JEJ.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te kubeczki :) Gratuluję współpracy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)