Obserwatorzy bloga

sobota, 14 maja 2016

Piramidki PopCrop :)

 Niecały miesiąc temu w ramach współpracy z firmą PopCrop otrzymałam do przetestowania 8 opakowań pełnoziarnistych piramidek zbożowych oraz 2 opakowania piramidek kukurydzianych. Zapraszam na recenzję produktów :)


Od Producenta :

Pełnoziarniste piramidki zbożowe
Chrupki zbożowe wyprodukowane metodą ekstruzji wyłącznie z naturalnych składników.
Użyte do produkcji Piramidek ziarna zachowują swoje walory. W procesie produkcji nie stosujemy żadnych wzmacniaczy smaku, konserwantów, barwników czy aromatów.
Dodatek soli morskiej pozwala podkreślić smak i aromat Piramidek.
Skład: pszenica, ryż, żyto, kasza gryczana biała, kasza gryczana prażona, sól morska

Piramidki kukurydziane 
Piramidki kukurydziane to popcorn z dodatkiem ziaren ryżu w formie delikatnego, chrupiącego wafelka w kształcie trójkąta. Ta wersja Piramidek jest bezglutenowa!
Skład: kukurydza, ryż brązowy, ryż biały, sól morska
Produkt bezglutenowy, co potwierdza otrzymany nr licencji PL-042-002.


Moja Opinia : 

Z przyjemnością rozpoczęłam testowanie piramidek. Ich opakowaniem są przezroczyste foliowe torebki. W każdym opakowaniu znajduje się 80g piramidek. Na etykiecie możemy znaleźć tabelę wartości odżywczych. Piramidki mają kształt trójkątów lub też piramidek, jak kto woli :) Smakują bardzo podobnie do wafli ryżowych. Jak zapewnia producent, nie mają one żadnych konserwantów, barwników ani aromatów. Są pieczone bez tłuszczu i mają wysoką zawartość błonnika. Są w pełni naturalne i nie zawierają przypraw. Jedynym niezbożowym dodatkiem jest sól morska. Piramidki są bardzo smaczne. Myślę, że bardziej jednak posmakowała mi wersja kukurydziana, przypominająca popcorn. Z pewnością mogę stwierdzić, że te produkty są idealnymi zamiennikami niezdrowych przekąsek, takich jak paluszki czy chipsy. Warto spróbować :)


11 komentarzy:

  1. Chyba muszę je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiesz gdzie można je kupić ?
    Ostatnio szukałam i nigdzie nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie jest napisane, że można je kupić w sklepach Rossman, Tesco, Piotr i Paweł, Alma, Netto i w Freshmarket :)

      Usuń
  3. uwielbiam takie przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna przekąska, jeszcze nigdy ich nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mm przyjemnie mi się je chrupało :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)