Obserwatorzy bloga

środa, 18 maja 2016

Pore&Matt Control - Pudrowo matująca mgiełka do twarzy Efektima

 Drugim produktem, który otrzymałam w ramach kontynuacji współpracy z firmą Efektima jest Pore&Matt Control - Pudrowo matująca mgiełka do twarzy :)


Od Producenta : 

Zmatowienie i pielęgnacja skóry.
Innowacyjna i specjalistyczna mgiełka matująca do twarzy. Natychmiast i na długo matowi cerę oraz poprawia wygląd skóry wszędzie i w każdej sytuacji. Wpływa pomocniczo na redukcję porów oraz na pielęgnację skóry. 

Wystarczy kilkanaście sekund od aplikacji, aby cera wyglądała na bardziej matową i zadbaną.


Moja Opinia :

Opakowaniem mgiełki jest plastikowa butelka o pojemności 100ml z atomizerem. Dzięki niemu aplikujemy produkt w postaci sprayu. Atomizer nie zacina się i nie sprawia żadnych problemów w aplikacji mgiełki. Przed użyciem należy mocno wstrząsać mgiełką do momentu usłyszenia kuleczek, a następnie wstrząsać jeszcze przez krótki czas, aby wszystkie składniki aktywne i matujące odpowiednio się wymieszały. Muszę przyznać, że nie mam problemów z nadmiernym błyszczeniem się skóry twarzy, jednak w niektórych sytuacjach taki produkt okazuje się bardzo przydatny. Mgiełka idealnie spełnia swoją rolę. Przede wszystkim, bardzo szybko się wchłania i nie rozmazuje makijażu, co było dla mnie bardzo ważnym aspektem. Po spryskaniu twarzy faktycznie uzyskujemy efekt zmatowienia i odświeżenia twarzy, który trwa nawet do kilku godzin. Kolejnym atutem produktu jest jego bardzo ładny i przyjemny zapach, który dodatkowo umila jego aplikację. Produkt jest niewielkich rozmiarów, więc można go zabrać i używać gdziekolwiek się chce. Podsumowując, uważam tę mgiełkę za godną polecenia i wartą wypróbowania, zwłaszcza dla osób o tłustej lub mieszanej cerze :)

7 komentarzy:

  1. z moimi suchymi skórkami chyba by się nie sprawdził;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jakby się spisała, przy bardziej świecącej skórze :). Niemniej produkt wydaje mi się bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ją polubiłam. Idealna na upalne dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się skuszę, tym bardziej, że ostatnio używałam mgiełki pewnej firmy na "A", która się nie sprawdziła. A tymczasem zapraszam na naturalny wpis :)

    http://belfertestuje.blogspot.com/2016/05/mydlarnia-powrot-do-natury.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawdza się idealnie - jest przyjemna w aplikacji, a jednocześnie spełnia obietnicę matowej skóry ;)seria Pharmacare jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)